היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמודת ושכנוע

עבודה מס' 069140

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת מקור המסר והשפעת עירור מוטיבציה על עומק עיבוד המסר ומידת שינוי העמדה.

6,238 מילים ,11 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

ניסוי זה נועד לבדוק את הקשר שבין ערור מוטיבציה על רמות עיבוד ואת הקשר שבין מקור המסר לרמות עיבוד. כלומר, בניסוי זה בדקתי האם מציאת מילים בתפזורת מילים המכילה מילות המעוררות הצלחה יגרמו לשכנוע רב או לעיבוד עמוק יותר במסר שאעביר להם מאשר בקרב קבוצה של נבדקים שהתבקשו למצוא מילים בתפזורות מילים המכילה מילות סרק וקראו את אותו מסר. בנוסף, בדקתי בניסוי זה האם מקור מומחה לנושא יגרום שכנוע רב יותר בעמדות ועיבוד מעמיק יותר של המסר מאשר מקור לא מומחה. כמו כן, נבדקת האינטראקציה בין שני משתנים אלו. במחקר היו שני משתנים בלתי תלויים והם א. מקור המסר: מומחה/לא מומחה ב. מילים שהתבקשו הנבדקים למצוא באחד משני תפזורת מילים: מילות מטרה/מילות סרק. בנוסף, המחקר כלל שני משתנים תלויים והם: א. זמן הקריאה של המסר ב. מידת השינוי של הנבדק בשאלון עמדות שעליו ענה לפני ואחרי הניסוי (ערכים 1-5). לצורך הניסוי השתמשתי בארבעה תנאי ניסוי. שהינם שילובים שונים של ארבעת תנאי הניסוי. אני משער כי מקור מומחה ישכנע יותר וזמן הקריאה יהיה ארוך יותר (להלן עיבוד עמוק יותר) ממקור שאינו מומחה וכי מילות מטרה יגרמו לשינוי בעמדה ולזמן קריאה ארוך יותר ממילות סרק. תוצאות הניסוי הראו כי יש מובהקות למקור המסר הגורמת לשינוי משמעותי בקרב הנבדקים במשתנה זמן קריאת המסר (עומק העיבוד) לטובת מקור מומחה. אולם לא נמצא למשתנה שינוי עמדה מובהקות בשתי המשתנים הבלתי תלויים שהם מקור מומחה ומקור שאינו מומחה.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
שיטה
תוצאות
סיכום ודיון
נספחים
מקורות

קטע מהעבודה:

סניידר מצא (1985) כי עבור אנשים הגבוהים בניטור עצמי, עמדות משמשות בעיקר תפקיד בהסתגלות חברתית. עוד נמצא כי אנשים גבוהים בניטור עצמי נותנים משקל רב יותר למראה המוצר והיוקרה שלו מבחינה חברתית מאשר לפונקציונאליות של המוצר.

תגים:

עיבוד מסר · עירור מוטיבציה · שינוי עמדה · פסיכולוגיה · עמדות ושכנוע · פרסום · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמודת ושכנוע", סמינריון אודות "עמודת ושכנוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.