היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 50642
סקירת הספרות ועריכת מחקר באמצעות שאלון וניתוח סטיסטי.
3,297 מילים (כ-10 עמ'), 4 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 63115
12,416 מילים (כ-38 עמ'), 37 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 61935
מחקר הבודק כיצד מתייחסים המורים לשילוב ילדים חריגים בכיתה הרגילה ובאילו שיטות וכלי הוראה הם משתמשים.
16,987 מילים (כ-52.5 עמ'), 61 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 70649
בחינה עיונית של יתרונות השימוש בכלים טכנולוגיים בהוראה כמקדמים את תחושת המסוגלות העצמית של תלמידים לקויי למידה.
3,196 מילים (כ-10 עמ'), 19 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 20555
סקירת שיטות הוראה, הצגת יתרונות וחסרונות השיטה הפרונטלית, עקרונות שיטות אלטרנטיביות והקשיים הנילווים ועוד.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 13 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 31634
סקירת ההבדל בין ההוראות בלימוד מקצוע מסויים כולל בדיקה אמפירית של תוצאות הלימוד.
6,867 מילים (כ-21 עמ'), 8 מקורות, 219.95 ₪
עבודה מס' 61971
בדיקת ההבדלים בתפיסת השילוב בין אנשי חינוך והוראה (מורים), לבין אנשי מינהל (מנהלים ומפקחים) לאור הפעלת מרכזי תמיכה ישוביים ואזוריים (מתי"א).
43,427 מילים (כ-133.5 עמ'), 176 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 70122
מחקר פעולה המתאר שינוי בשיטת ההוראה אשר חל אצל מורה לאנגלית העובדת בבית ספר יסודי במרכז הארץ והעבירה שיעור בו צפתה עמיתתה.
8,356 מילים (כ-25.5 עמ'), 9 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 32581
הסבר הקצר אודות הבנת הנקרא ואיך על המחנך להורות אותו לילדים בני 6-8.
1,426 מילים (כ-4.5 עמ'), 16 מקורות, 107.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100