היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 69017
האם מורים חשים שתוכנות הלמידה מרחוק פגעו או שיפרו את מעמדם מול התלמידים.
5,173 מילים (כ-16 עמ'), 11 מקורות, 386.95 ₪
עבודה מס' 64241
בחינת הקשרים שבין סגנון קוגניטיבי ועמדות לבין הישגים בלמידה מרחוק באמצעות וידיאו אינטראקטיבי.
16,667 מילים (כ-51.5 עמ'), 68 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 63115
12,416 מילים (כ-38 עמ'), 37 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 70122
מחקר פעולה המתאר שינוי בשיטת ההוראה אשר חל אצל מורה לאנגלית העובדת בבית ספר יסודי במרכז הארץ והעבירה שיעור בו צפתה עמיתתה.
8,356 מילים (כ-25.5 עמ'), 9 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 31634
סקירת ההבדל בין ההוראות בלימוד מקצוע מסויים כולל בדיקה אמפירית של תוצאות הלימוד.
6,867 מילים (כ-21 עמ'), 8 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 61971
בדיקת ההבדלים בתפיסת השילוב בין אנשי חינוך והוראה (מורים), לבין אנשי מינהל (מנהלים ומפקחים) לאור הפעלת מרכזי תמיכה ישוביים ואזוריים (מתי"א).
43,427 מילים (כ-133.5 עמ'), 176 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 20555
סקירת שיטות הוראה, הצגת יתרונות וחסרונות השיטה הפרונטלית, עקרונות שיטות אלטרנטיביות והקשיים הנילווים ועוד.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 13 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 64575
כיצד המחשב יהווה חלק אינטגרלי ממערך הלימודים ומה יהיה תפקידו של המורה במערך שכזה והאם ניתן יהיה בעתיד, לוותר על חלק משירותיו של המורה לאור יעילות השימוש במחשב ?
6,689 מילים (כ-20.5 עמ'), 37 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 61980
מחקר תצפיתי.
3,169 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 289.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100