היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 69413
מידת ההשפעה של שיווק מותגים פרטיים על ידי בתי קפה ומסעדות על האופן בו תופסים לקוחות בתי הקפה את איכות השירות במקומות אלו.
9,637 מילים (כ-29.5 עמ'), 29 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 65426
סגנונות הניהול הקיימים במסעדת 'קפה מצדה'.
3,950 מילים (כ-12 עמ'), 12 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 67074
הצגת הבעיות השירותיות בארגונים הנחקרים, זיהוי הכשלים באמצעות מודל הפערים.
4,843 מילים (כ-15 עמ'), 16 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 65428
שיווק, מכירות וקידום מכירות במסעדה תוך שילוב בין הלכה למעשה.
3,447 מילים (כ-10.5 עמ'), 12 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 65427
התוכנית העסקית כוללת הצגת הרעיון, החלום, ממה הוא נבע, אילו סיכויים יש להצלחה וגם חישובים כלכליים. הדגש הוא על תהליך השירות והחוויה.
3,493 מילים (כ-10.5 עמ'), 12 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 67915
ניתוח הרשת במונחי איכות שירות ושימת הדגש על ציפיות הלקוח.
4,087 מילים (כ-12.5 עמ'), 6 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 64254
קפה נטו , 2005
ניתוח מסכם של תפיסת ומיצוב המותג.
3,995 מילים (כ-12.5 עמ'), 5 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65381
העבודה בודקת האם אחת הסיבות לעזיבה כרונית של מלצרים בענף המסעדנות וב'מצדה' בפרט היא התפיסה הנמוכה של יוקרת המקצוע מלצר בישראל.
4,888 מילים (כ-15 עמ'), 20 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 67520
ניתוח סביבת המיקרו והמאקרו של הרשת בהיבט השיווקי ובחינה הדרכים לשמור על מעמד הרשת.
4,358 מילים (כ-13.5 עמ'), 8 מקורות, 289.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100