היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים - אורנג' בנק הפועלים וקפה ארומה בר

עבודה מס' 067074

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הבעיות השירותיות בארגונים הנחקרים, זיהוי הכשלים באמצעות מודל הפערים.

4,843 מילים ,16 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

חשיבות מגזר השירותים הולכת וגדלה בכל הכלכלות הלאומיות, והצפי הוא שהיא תספק יותר ויותר בסיס ליתרון ההשוואתי הלאומי. שירותים גם משמשים יותר ויותר לאבחנה בין מוצרים מוחשיים, והם מספקים יתרון תחרותי לארגונים.
אולם, שיווק מוצרים עם רמה שונה של מוחשיות מהווה אתגר מיוחד עבור הארגונים. נוכחות הלקוחות במהלך מתן השירות, השפעת הגיוון שבמוצר על תפיסת הלקוח ושביעות רצונו, ואופיו של השרות הצורך זמן דורשים גם הם תשומת לב רבה לניהול הצריכה, לתכנון המתקנים ולניהול מפגשי שירות.
בעבודה זו נעריך את חשיבות הנושאים הקשורים לשירות העומדים בפני מנהלי השיווק בתעשיות
השירות ובנוסף ננתח את יעילות אסטרטגיות שיווק השירות במגזרי שירות שונים, ולהמליץ על
שיפור, באמצעות כלי ניתוח מגוונים.
בעבודה זו ניישם את כל הגורמים הנ"ל על : חברת אורנג', בנק הפועלים ורשת ארומה בר.

בעבודה זו אציג את הנוסחא ליצירת חוויית שירות ללקוח, ניגע בנושאים כמו -
SERVICESCAPE ו - The Experience Economy

בנוסף נציג את שלושת הארגונים עליהם ניתן את הדוגמאות למודלים השיווקיים ובנוסף נציג לבסוף דרך פתרון ליצירת חוויית שירות טובה ואיכותית אשר תגדיל את רמת שביעות הרצון של הלקוחות מהחברה ובכך תעזור להם לשמר אותם ולהגדיל את הרווחים.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור החברות בהן עוסקת המטלה
service scape

הצגת הבעיות השירותיות בארגונים הנחקרים, זיהוי הכשלים באמצעות מודל הפערים

המלצות לפתרון לבעיות השירות אשר זוהו על ידי מודל הפערים

רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

על פי Lovelock (1996), אנו מסווגים את השירות שנותנת orange ללקוחותיה על פי הקריטריונים הבאים :
רמת השירות - שירות מלא הניתן על ידי החברה ללקוחותיה, החל מרכישת המכשיר ובחירת מסלול התקשרות וכלה בתיקון עזרה וטיפול שוטף בלקוחות.
אופי היחסים - יחסים ארוכי טווח וממושכים.
אופי האינטראקציה - האינטראקציה בין החברה ללקוח הנה באמצעות חנויות ומרכזי orange הפזורים ברחבי הארץ, כמו כן קיימת גם אינטראקציה דרך אנשי שירות באמצעות מייל, אינטרנט וטלפון.

תגים:

service scape · מודל הפערים · מפת שירות · התיאטרון · לאבלוק · סיווג החברה · נותן השירות · SERVUCATION · ייצור השירות · פורטר · PEST · SWOT · הורניק · הכוחות הגנריים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - אורנג' בנק הפועלים וקפה ארומה בר", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - אורנג' בנק הפועלים וקפה ארומה בר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.