היישום אינו מחובר לאינטרנט

הום סנטר - ניהול שיווק שירותים

עבודה מס' 063185

מחיר: 202.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה.

5,536 מילים ,20 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

העבודה תעסוק ברשת "הום-סנטר". "הום-סנטר" הינה רשת "עשה זאת בעצמך" הגדולה בארץ הכוללת 44 סניפים הפזורים לאורכה ולרוחבה עם 1824, עובדים ומחזור מכירות של כ-מיליארד שקלים חדשים בשנה.
החברה הינה בבעלות פרטית של איש העסקים אליעזר פישמן.
בעבודה זו ניתחתי את החברה בעזרת מודל 5 הכוחות של פורטר, SWOT ו-PEST.
מתוך הניתוחים זיהיתי כי החברה פועלת בסביבה תחרותית קשה מאוד עם מתחרים חזקים: ACE והחנויות המתמחות, העוצמה בשוק גבוהה בעיקר מול הספקים ומול הסביבה העסקית והכלכלית שהן מהקשות שידע המשק הישראלי כתוצאה מהמיתון העמוק והמצב הביטחוני המעורער.
כנגד בעיות קשות אלה רשת "הום סנטר" דוחפת חזק את המותג הפרטי שלה "הום פרפקט", והיא מצפה שהמותג יהווה אחוז נכבד מסך המכירות שלה במטרה שישמש לקוח כנגד הספקים ויהיה בעל רווחיות גולמית גבוהה.
כמו כן הרשת שמה דגש על נושא הקד"מ, יחסי ציבור, שיווק, מבצעי הוזלות, תשלומים ועוד.
לעומת זאת, הנושא של נאמנות לקוחות (עם ספקים בעיקר) ויצירת חווית קנייה כגון: שמרטפייה ומשחקיה לילדים, שילוט אלקטרוני, אריזת מתנות חינם ועוד לוקה בחסר ודורש טיפול.
כיום רשתות עשה זאת בעצמך הגיעו "לרוויה" דבר שמתבטא בצמצום פתיחת סניפים חדשים, צמצום עלויות, צמצום וייעול שרשרת האספקה ועוד.
במטרה להפוך לגורם המשמעותי ביותר בקטגוריה שלה על הרשת לשפר את חווית הקניה, גיוון\חדשנות מתמדת של מוצרים, המשך בידולה ממתחריה, מחירים נמוכים ופניה לקהלי יעד חדשים, כגון המגזר החרדי והערבי, אין ספק כי היא תעבור את התקופה הקשה בהצלחה.

תוכן העניינים:
1. רקע על הארגון
2. סיווג של העסק השירותי
3. הסביבה השיווקית של הארגון
4. המיצוב
5. התמהיל השיווקי
6. הבעיות העיקריות של מערכת השירות
7. השלכת הבעיות על הלקוחות החיצוניים ועל נאמנות הלקוחות
8. פתרונות לבעיות
9. סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

אהרוני,י., (1997), אסטרטגיה עסקית ,תל אביב: צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
ארמסטרונג,ג., קוטלר,פ., (1994), עקרונות השיווק, תל אביב: המכון לפריון העבודה.
גבע,א.,(1994), התנהגות צרכנים-החלטות קנייה I, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י., (1987), ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרך ג'.
הורניק, י., קוטלר, פ., (2000), ניהול השיווק - המהדורה הישראלית, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי,ד., (1994), שיווק הלכה למעשה (מהדורה שלישית), תל אביב:צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
פורטר, מייקל א., (1998), אסטרטגיה תחרותית (מהדורה תשיעית),הרצליה: עתרת הוצאה לאור.
קוטלר,פ., (2000), קוטלר על שיווק, תל אביב: מטר הוצאה לאור בע"מ.
גרוס,יעל.,(2002), הום סנטר יוצאת עם מותג פרטי-'הום פרפקט'. מעריב עסקים, 11 ביוני.
גרוס,יעל.,(2002), הום סנטר חתמה הסכם לשיתוף פעולה עם ניופאן, מעריב עסקים,4 ביוני.
Christopher,M.,(1998), Logistics and Supply Chain Management(2nd edition), FT Prentice Hall.
Christopher,M.,Peck,H.,(2001), Marketing Logistics,Butterworth Heinemann.
Gilbert, D.,(1999), Retail Marketing Management, Harlow: FT Prentice Hall.

תגים:

עשה · זאת · בעצמך · כלי · בית · בניהול · הום · סנטר · שיווק · שירותים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הום סנטר - ניהול שיווק שירותים", סמינריון אודות "הום סנטר - ניהול שיווק שירותים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.