היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים-בחברת פלאפון

עבודה מס' 065638

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הפעילות השירותית במרכז השירות של חברת פלאפון.

5,762 מילים ,14 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

לאחרונה גדלה המודעות ליחסים שיש לפתח עם הלקוחות ,על מנת ליצור נאמנות לחברה.ארגונים רבים עוסקים בחשיבה מחדש על דרך היחסים עם הלקוח המנוהלת בארגון,וכיצד עליהם להשתפר על מנת ליצור נאמנות וערך מוסף ללקוח ,תוך השגת יתרון תחרותי.
עבודה זו עוסקת בחקר שיווק השירותים המתנהל במרכז שירות פלאפון .
העבודה מתייחסת לסביבת השירות בחברת פלאפון ולניתוחה מתוך ראייה מבוקרת של הכותבת.
חלקה הראשון של העבודה מתמקד בניתוח הפעילויות השירותיות במרכז השירות.
החברה משקיעה משאבים גדולים בתחום שיווק היחסים,אופי השירותים,והבנת צרכי הלקוח.
ניתן להסיק כי לחברה מודעות גבוהה לציפיות הלקוח והיא פועלת למען השגתם באופן מתמיד.
אין ספק כי השירות הוא בראש מעיניה של החברה והיא מוגדרת כחברה ממוקדת ומכוונת לקוח.
החלק השני של העבודה מראה כי למרות השקעות המשאבים בתחומי השירות ישנם מספר תחומים שעל החברה להתמקד בהם ולשפר את איכותם.חלק זה עוסק בניתוח מסקנות והמלצות של הכותבת לחברת פלאפון:
* למידת דרכי פעולה בשוק מצטמצם ולקיחת סיכונים מחושבים.
* עריכת בקרה מתמדת על השגת היעדים והמטרות שהגדירה החברה.
* אימוץ אסטרטגיית שיקום שירות.
* פיתוח שיווק מבוסס נתונים.
* שיפור איכות הקשר עם הלקוחות ע"י התמקדות בשיווק היחסים.
* איתור נקודות כשל במפת השירות והצגת דרכים לשיפור.
* קיום הבטחות שבאו לידי ביטוי באמנת השירות.
* הגדלת השאיפה למצוינות בשירות.
* זיהוי הבעיות העולות ממודל הפערים וטיפול ממוקד בכל פער.

אין ספק כי החברה תוכל לעלות על "דרך המלך" אם תשקיע משאבים בתחומים הבעייתיים שהוצגו ע"י הכותבת ותשפר ותמקד את מאמציה בתחום שיווק השירותים.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 רקע על הארגון
1.2 החזון
1.3 מטרות ויעדים
2. פילוסופיה ניהולית
3. אופי השירותים
4. שיווק יחסים
4.1 שיווק חיצוני
4.2 שיווק פנימי
5. מודל חמשת הפערים
6. מפת שירות
7. איכות השירות
8. אמנת השירות
9. מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עבודה זו תעסוק בניתוח הפעילות השירותית במרכז השירות של חברת פלאפון .
העבודה תחולק לשני חלקים עיקריים:
חלק ראשון,יכלול הצגת המצב השירותי הקיים של הארגון,אופי השירות ומגוון השירותים המסופקים ללקוחות ע"י החברה.
חלק שני,יכלול ניתוח בקורתי,שיעיד על המידה שבה הארגון מסוגל להשיג יתרון תחרותי באופן שהוא פועל כיום.
חלק זה יכלול בנוסף הסקת מסקנות, המלצות והצעות לשיפור.בחלק זה אציע אסטרטגיות,אשר יאפשרו לארגון לשפר את מעמדו התחרותי באופן היעיל ביותר.
מטרות העבודה הן: לערוך את חשיבותם של הנושאים הקשורים למוצר השירות בחברת פלאפון.
ולנתח את מידת האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק השירותים בחברה,תוך שימוש בהמלצות ובמגוון כלי ניתוח שנלמדו במהלך הקורס.

תגים:

חזון · מטרות · יעדים · פילוסופיה · ניהולית · שיווק · יחסים · פנימי · שיווק · חיצוני · מודל · חמשת · הפערים · אמנת · שירות · איכות · שירות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים-בחברת פלאפון", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים-בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.