היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת המיתוג הפרטי על איכות השירות בבתי קפה

עבודה מס' 069413

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מידת ההשפעה של שיווק מותגים פרטיים על ידי בתי קפה ומסעדות על האופן בו תופסים לקוחות בתי הקפה את איכות השירות במקומות אלו.

9,637 מילים ,29 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

איכות השירות המסופקת בבתי עסק וארגונים נחשבת לאחד הגורמים העיקריים המשפיעים על שביעות רצונם של הלקוחות ועל בחירתם לשוב ולרכוש אצל אותו ספק שירות, על כן, משקיעים מנהלים ובעלי עסקים מאמצים רבים על מנת לשפר את רמת איכות השירות בארגונם. במחקר זה בדקנו את האפשרות לשיפור איכות השירות בבית הקפה "קפה רימון" באמצעות שיווק של מותג פרטי - מוצרים הנושאים את שמו של בית הקפה. המחקר, שכלל מאתיים נשאלים מתוכם 108 גברים ו-92 נשים בטווח גילאים בין 18-80, נעשה באמצעות חלוקת שאלונים הכוללים היגדים סגורים הנוגעים למימדים השונים הכלולים במדד המרכזי להערכת איכות השירות, ה-SERVQUAL וכן היגד הנוגע להשפעת המיתוג הפרטי. הנחקרים התבקשו לדרג את מידת חשיבותם של ההיגדים השונים ועל פי דרוג זה הערכנו מהם מימדי השירות החשובים ביותר עבור הצרכן הישראלי ומהי השפעתו של המיתוג הפרטי על שיפור רמת השירות. מממצאי המחקר עלה כי המימד החשוב ביותר ללקוח הישראלי הינו מימד ההיענות ולאחריו המימדים מוחשיות והבטחה. כמו כן נמצא קשר חיובי מובהק בעצמה חלשה בין שיווק של מותג פרטי לבין תפיסת איכות השירות בבית הקפה. ממצאים אלו מאששים את השערות המחקר הקושרות בין המימדים הכלולים בסולם ה-SERVQUAL ושיווק מותגים פרטיים לבין שיפור איכות השירות ומצביעים על הצורך להשקיע במיוחד באלמנטים הקשורים למימד ההיענות כדוגמת עמידה בזמנים ומוכנות לסייע ללקוח ומימד המוחשיות- עיצוב המקום, האווירה והניקיון וכן לשווק מוצרים תחת מותג פרטי על מנת לשפר את רמת איכות השירות הנתפסת בקרב הלקוחות.

תוכן העניינים:
תקציר
פרק ראשון: איכות השירות
איכות השירות- מהי?
שיטות למדידת איכות השירות
פרק שני - מותג פרטי
פרק שלישי - התפקיד של מיתוג פרטי בשיפור איכות השירות
פרק 4 - עיצוב המחקר: השפעת המיתוג הפרטי על שיפור איכות השירות בקפה רימון
ממצאים
דיון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שירות מוגדר ככל פעילות המבוצעת בין שני צדדים, כאשר פעילות זו איננה מוחשית במהותה ואינה יוצרת בעלות על גורם כלשהו, עם זאת, אלמנט השירות יכול להיות קשור גם למוצר פיזי (Kotler & Hornik, 2000). סולומון ועמיתיו (Solomon et al., 1985) מגדירים מפגש הכולל אלמנט של מתן שירות כאינטרקציה פנים אל פנים בין קונה למוכר במסגרת שירותית כלשהי. לאינטראקציה זו יש חשיבות רבה מאחר והיא מהווה את "רגע האמת" שיכריע את רמת הסיפוק שחווה הלקוח מהשירות שקיבל (Carlzon, 1987 מתוך Kueh, 2006).

תגים:

סמינריון בשיווק · מיתוג פרטי · איכות שירות · איכות השירות · בתי קפה · בית קפה · מודל ה servqual · מסעדנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת המיתוג הפרטי על איכות השירות בבתי קפה", סמינריון אודות "השפעת המיתוג הפרטי על איכות השירות בבתי קפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.