היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64066
בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".
9,588 מילים (כ-29.5 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64134
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (כ-23.5 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 63822
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (כ-43.5 עמ'), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 60522
בדיקת איכות השירות במרכז שיטור קהילתי (מש"ק) בהשוואה לתחנת משטרה.
8,823 מילים (כ-27 עמ'), 25 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 70886
האם למקרי האלימות שחווים עובדים סוציאליים ישנה השפעה על איכות השירות שעובדים אלה נותנים לקהילה?
6,822 מילים (כ-21 עמ'), 22 מקורות, 319.95 ₪
עבודה מס' 66706
הצעה למחקר בנושא הקשר בין הדרכת עובדים לבין איכות השירות הניתן בסוכנות הנסיעות איסתא.
6,840 מילים (כ-21 עמ'), 30 מקורות, 392.95 ₪
עבודה מס' 66284
איכות השירות של לקוחות "מירס"-הגברת שביעות רצון הלקוחות ובניית מודל שבו ניתן לראות מה ממריץ את הלקוח להיות שבע רצון.
9,405 מילים (כ-29 עמ'), 37 מקורות, 289.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100