היישום אינו מחובר לאינטרנט

קפה-מסעדה "תל אביב-בנגקוק" - תוכנית עסקית

עבודה מס' 065427

מחיר: 603.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התוכנית העסקית כוללת הצגת הרעיון, החלום, ממה הוא נבע, אילו סיכויים יש להצלחה וגם חישובים כלכליים. הדגש הוא על תהליך השירות והחוויה.

3,493 מילים ,12 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הסביבה העסקית בת זמננו משתנה ללא הרף, השינויים המהותיים החלים בה כוללים את האצת הפיתוח הטכנולוגי, התחרותיות הגוברת, הדינאמיקה העסקית המואצת והיעשותו של הצרכן מתוחכם ובררני יותר. שינויים אלו מגבירים את חוסר הוודאות ומעלים את רמת הסיכון העסקי מצד אחד, ומצד שני מרחיבים את מעגל ההזדמנויות העסקיות. על פי סלומון ורפפורט (1992) כ- 90% מהעסקים החדשים נכשלים ונעלמים במהלך עשר השנים הראשונות לפעילותם, בעיקר עקב תכנון לקוי. בסביבה עסקית תחרותית שכזו, ובייחוד בתיירות כתעשיית שירותים, עולה החשיבות למציאת יתרון תחרותי שיבדל את העסק הן באמצעות בניית הצעת ערך וחוויה ללקוח והן במונחי תמהיל שיווק נוספים. היתרון התחרותי חייב לבוא לידי ביטוי בתוכנית עסקית, אותה כל עסק חייב להכין על מנת להבטיח צמיחה ורווחיות. "תוכנית עסקית היא מסמך ניהולי, כלכלי ועסקי, שמטרתו לבחון את כדאיותו של הנושא הנבחן" (אקשטיין, 1996 עמוד 100). באופן כללי לתוכנית העסקית שתי מטרות: האחת, סיוע בהשגת מימון. והשנייה, בחינת כדאיות הרעיון והשימוש בה ככלי בקרה ותכנון. התוכנית העסקית חייבת לענות לסוגיות הבאות: מהו הקונספט ומה היתרון התחרותי שלו לעומת המתחרים ? האם יש לכך שוק ? כמה זה יעלה ולמה ? איך זה יעבוד ? מהן ההכנסות הצפויות ? ומתי צפוי ההחזר על ההשקעה ?. בעבודה זו, נציג תוכנית עסקית לבית קפה-מסעדה חדש בשם "תל אביב-בנגקוק" שימוקם בלב תל אביב. הרעיון נולד כתוצאה מביקורים של היזמים במזרח (בעיקר בתאילנד) ומבוסס על ההנחות הבאות: האוכל במזרח נהדר; אין "תרבות קפה" ולכן הוא גרוע; אין מודעות לשירות; קיים קשר בולט בין ישראל לתאילנד שמהווה יעד תיירותי פופולרי ביותר לישראלים. התוכנית העסקית תתחלק לחמישה פרקים. הפרק הראשון יתאר את העסק, בפרק השני תנותח סביבת התחרות, הפרק השלישי יתאר את האסטרטגיה השיווקית של העסק. הפרק הרביעי יתאר את תהליך השירות ואת חווית השירות, והפרק האחרון יציג את מקורות המימון והשימוש בו. מטרת העבודה להפגין הבנה של מהות היתרון התחרותי בכלל ובתעשיית התיירות והשירותים בפרט, ולהכיר את יסודות הכנת התוכנית העסקית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - תיאור העסק
פרק 2 - ניתוח הסביבה
פרק 3 - האסטרטגיה השיווקית
יעדי מכירות ונתח שוק
פילוח שוק
תמהיל השיווק
תמהיל הקידום
מדיניות ההמחרה
פרק 4 - תהליך השירות והחוויה
פרק 5 - מימון
מקורות המימון
נקודת האיזון
החזר ההשקעה
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

"תל אביב-בנגקוק" הוא בית קפה-מסעדה נושאי, חשוב לציין כי העסק מרכיב את שתי המילים - בית קפה ומסעדה מכיוון שהוא מעוניין "לשחק" בשני תתי הענפים הללו. הכוונה היא להבהיר ללקוח שהוא לא מחויב באכילה ובהוצאה כספית גבוהה, אלא יכול גם לשתות קפה בלבד.

תגים:

נקודת · איזון · החזר · השקעה · משקיעים · רווח · מיקום · חזון · יתרון · תחרותי · מסעדות · הסעדה · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קפה-מסעדה "תל אביב-בנגקוק" - תוכנית עסקית", סמינריון אודות "קפה-מסעדה "תל אביב-בנגקוק" - תוכנית עסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.