היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבורסה לניירות ערך בתל-אביב

עבודה מס' 050171

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הבורסה, המבנה הארגוני, נושאי התפקידים ותחומי האחריות שלהם, סוגי ניירות הערך וסוגי המשקיעים בבורסה.

8,719 מילים ,4 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

עבודתי בנושא הבורסה לניירות ערך בתל- אביב, תעסוק בהצגת המבנה הארגוני של הבורסה, שהיא חברה לארגון המסחר בניירות הערך הרשומים בה. אציג את נושאי התפקידים בבורסה ואת תחומי האחריות שלהם. כמו כן אציג את ניירות הערך הנסחרים בבורסה: אגרות חוב מסוגים שונים, מניות שונות ודרכי פדייתן, אופציות לרכישת מניה ובהם אפרט את אופי האופציות הנהוגות בבורסת תל - אביב. אציג גם נלווים וניירות ערך במטבע חוץ.
המשקיעים בבורסה הם חלק חשוב בשוק ההון ובהם קופות גמל, חברות ביטוח, קרנות נאמנות, החברות להשקעה, המהוות יחד את המשקיעים המוסדיים העיקריים לניירות ערך בישראל.
בעבודה יוצגו שיטות המסחר בבורסה, כאשר אנו יודעים שהמסחר לניירות ערך מתנהל בשתי שיטות מסחר: המסחר הממוחשב הרב- צדדי באמצעות הכרוז הממוחשב והמסחר הדו-צדדי באופן בלתי ממוחשב, באופציות המעוף ובחוזים העתידיים במסגרת שוק המעוף.
גם תהליך ההשקעה בבורסה מורכב מגורמים רבים העוסקים בהשקעה בייעוץ לה ולמבצעיה, לאופן ההשקעה ולמתרחש בשוק ניירות הערך בהווה ובעתיד. מקורות האינפורמציה למשקיע הם מגוונים, חלקם מתאר ישירות את המתרחש בבורסה וחלקם מכיל מידע שהוא רקע למתרחש בשוק ניירות הערך.
תפקיד חשוב ניתן ליועץ או לסוכן בניירות ערך. הם נדרשים להיות נאמנים לחלוטין לאינטרס של הלקוח על פני אינטרס המוסד המעסיק אותם. בעבודתי גם אפרט את ההוראות לקניה ולמכירה של ניירות הערך וכיצד ניתן להשקיע בניירות הערך באמצעות הבנקים.

תוכן העניינים:
מבוא
1. המבנה הארגוני של הבורסה
הנהלת הבורסה
תקנון הבורסה
2. ניירות ערך הנסחרים בבורסה
אגרות חוב
מניות
3. המשקיעים בבורסה
קופות הגמל
חברות הביטוח
הקרנות להשקעה בנאמנות
קרנות הפנסיה
4. שיטות המסחר בבורסה
5. תהליך ההשקעה
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

מקורות:

ח. לוי משה סמיט, מרשל סרנת - הבורסה וההשקעה בניירות ערך. הוצאת ש.קו- 1980.
משה בן-חורין - שוק ההון וניירות הערך. הוצאת גומא 1996..
בן דורי - מתוך הנושא-אג"ח
הבורסה לניירות ערך בתל-אביב מדריך לאג'ח.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבורסה לניירות ערך בתל-אביב", סמינריון אודות "הבורסה לניירות ערך בתל-אביב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.