היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעדן - בית קפה, מגדניה, מסעדה בע"מ

עבודה מס' 062399

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה באמצעות מודל PEST ומודל . SWOT

3,149 מילים ,10 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1 : ניתוח הסביבה השיווקית
1.1 סביבת המקרו
1.2 סביבת המיקרו
1.3 ניתוח באמצעות מודל SWOT
פרק 2 : פילוח, מיצוב ושוק המטרה
2.1 פילוח על פי תועלת\ בהתאם לפעילות החברה
2.2 אסטרטגית כסוי שוק: מיצוב ושוק המטרה
פרק 3 : מסקנות והמלצות
רשימה ביבליוגרפית


מבוא
חברת "מעדן - בית קפה מגדניה מסעדה בע"מ", הוקמה בשנת 1971 ומנוהלת ע"י אורן
אפשטיין ויורם דהאן והם בעלי המניות של החברה. שניהם צברו נסיון מקצועי וארגוני קודם
בענף. המסעדה נמצאת באזור התעשיה בנתניה, וממוקמת מול כמה משרדים ממשלתיים,
חברות הי- טק, מפעלים ומוסכים. במסעדה תפריט חלבי מגוון ,עממי עד "גורמה". בערב ,מגיע
קהל סולידי בגילאי +30. לעיתים מתקיימים במסעדה אירועים משפחתיים ו3 - פעמים בשבוע
מופיע זמר הבית. שעות הפעילות הן משבע בבוקר עד אחת לאחר חצות. החברה מעסיקה 28
אנשי צוות. "מעדן" מתמחה באספקת שרותי הסעדה (קייטרינג). החברה נבחרה לספק
קייטרינג באירועים עירוניים בולטים. לחברה מוניטין של מצויינות באיכות המזון, בשרות
אדיב ומהיר וביכולת לשרת מאות אורחים בארוע ביעילות ולשביעות רצונם. שלוש שנים ברצף
זכתה בתואר "העסק המצטיין" בענף "בתי קפה-מסעדה חלבית". האקלים בחברה מעודד
בקורת עצמית ושיפור מתמיד.
בעזרת הניתוח שנציג בדו"ח זה, נחדד את מודעות המנהלים למתרחש מחוץ לה ובתוכה,
במטרה לגבש תכנית ריאלית לשיפור ביצועיה בשוק בטווח הקרוב.
בעידן של טכנולוגיות ושווקים משתנים, נמליץ לחברה לערוך בדיקה תקופתית עדכנית, כפי
שערכנו במסמך זה, כדי לבחון את התקדמותה לקראת יעדיה בטווח הרחוק, לנקוט בצעדי
תיקון במידת הצורך ולהגיב לנסיבות משתנות במועד ובצורה אפקטיבית, להשגת יתרון
תחרותי.



מקורות:

אהרוני י., אסטרטגיה עיסקית, ת"א, גומא, 1982.
גבע א. (1994), התנהגות צרכנים, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי, ד. (1985), שיווק הלכה למעשה. ת"א, צ'ריקובר.
קוטלר, פ. והורניק, י. (2000), ניהול השיווק: המהדורה הישראלית. ת"א, האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר,פ. (2000), קוטלר על שיווק. ת"א, מטר.
שדה, עומר.(2000),"מסעדנות 2000 - הטרנדים", על השולחן: מקצועי, דצמבר.
Dibb, S. et. Al (2001), Marketing: Concepts and Strategies. N.Y., Houghton Mifflin.
Fern E.F., Monroe K.B.(1996), "Effect Size Estimates: Issues And Problems In Interpretation", Journal Of Consumer Research, 23,
Popcorn, F. (1992), The Popcorn Report. N.Y.: HarperBusiness.

תגים:

שרותי · הסעדה · קייטרינג · חברה · שוק · מטרה · EKAT · YAWA

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעדן - בית קפה, מגדניה, מסעדה בע"מ", סמינריון אודות "מעדן - בית קפה, מגדניה, מסעדה בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.