היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 39
עבודה מס' 63727
הקשר בין אוטונומיה בתפקיד לשביעות רצונם וכוונות העזיבה של נציגי שירות הלקוחות במוקד העסקי של חברת "פלאפון תקשורת".
14,723 מילים (כ-45.5 עמ'), 94 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 65431
תוכנית גיוס לתפקיד נציג שירות לקוחות למחלקת אופרצייה בסוכנות נסיעות
2,356 מילים (כ-7 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 68711
בחינת המבנה המשפטי של קרנות הון סיכון תוך התמקדות בבחינת בעיות הנציג השונות העולות ביחסים בין השותפים המנהלים של השותפות לבין השותפים הכלליים.
6,982 מילים (כ-21.5 עמ'), 25 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 70311
סקירת מחקרים במטרה לענות על השאלה: כיצד בעיית הנציג מתבטאת בפגיעה ברווחי תאגידים?
5,830 מילים (כ-18 עמ'), 33 מקורות, 164.95 ₪
עבודה מס' 63579
3,374 מילים (כ-10.5 עמ'), 23 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 64563
הקשר בין חובת ההשתתפות של קרנות נאמנות באסיפות החברה להשפעה על ההפרדה בין בעלי המניות לפעילות החברה.
2,440 מילים (כ-7.5 עמ'), 23 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65657
פיתוח פרויקט מערכת הקלטות במרכזי השירות בחברת פלאפון תקשורת בע"מ
4,221 מילים (כ-13 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 67498
הצורך במנגנונים בקרה ופיקוח בחברות השונות והאפקטיביות של מנגנונים אלה, תוך התייחסות למנגנונים הקיימים, מהותם ותרומתו של כל אחד מהם לבקרה ופיקוח על חברה.
4,157 מילים (כ-13 עמ'), 13 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 69017
האם מורים חשים שתוכנות הלמידה מרחוק פגעו או שיפרו את מעמדם מול התלמידים.
5,173 מילים (כ-16 עמ'), 11 מקורות, 386.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 39