היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 65
עבודה מס' 66037
איזון בין חופש הביטוי המסחרי המתבטא בפרסומות מסחריות לבין ההגנה על רגשות הציבור והטעם הטוב, תוך התמקדות בפרסומות מסחריות בטלוויזיה הכוללות רמיזות מיניות פוגעניות.
7,848 מילים (כ-24 עמ'), 27 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 60890
ניתוח מחקרי של השפעת השימוש בסלבריטאים בפרסומות על עיצוב ושינוי עמדות הצרכנים על המוצר והפרסומת.
3,808 מילים (כ-11.5 עמ'), 17 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 61571
ניתוח כמותי ואיכותי של פרסומות ומסקנות לגבי אופן הצגתה של האשה, כפי שהיא משתקפת בפרסומות אלה.
7,289 מילים (כ-22.5 עמ'), 16 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 62829
קיומו ומהותו של הדימוי של נערות בפרסומות ובחינת פרסומות מעתוני גברים נשים ונוער.
15,904 מילים (כ-49 עמ'), 22 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 64523
האם קיים הבדל באופן הצגתם של נשים בפרסומות למוצרי מזון בעיתונות הכתובה בין שנות התשעים של המאה הקודמת לבין שנות האלפיים.
4,204 מילים (כ-13 עמ'), 25 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 66001
כיצד האישה מוצגת בפרסומות למוצרי טיפוח בישראל?
7,572 מילים (כ-23.5 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 66892
האם שימוש בהומור בפרסומות משפיע על נכונות הצרכן לרכוש את המוצר המפורסם - סקירת מספר מאמרים בנושא.
2,236 מילים (כ-7 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 66914
האם חלו שינויים בדימויי הגברים בשנת 2005 לעומת 1985 בפרסומות בעיתונים "ידיעות- אחרונות" ו-"מעריב" בחודשים מאי יוני ויולי.
28,874 מילים (כ-89 עמ'), 20 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 67363
דימוי המלחמה בפרסומות בשנים 1967-1973
8,100 מילים (כ-25 עמ'), 19 מקורות, 302.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 65