היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בהומור בפרסומות

עבודה מס' 066892

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם שימוש בהומור בפרסומות משפיע על נכונות הצרכן לרכוש את המוצר המפורסם - סקירת מספר מאמרים בנושא.

2,236 מילים ,4 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

נושא הפרסום הינו בעל חשיבות רבה להצלחת עסקים - פרסום טוב מושך לקוחות, משאיר חותם בזיכרונם גם אם אין בכוונתם לרכוש את המוצר ולעיתים קרובות אף יוצר רגש חיובי לגבי המוצר. אי לכך, מפרסמים רבים עושים שימוש בהומור בפרסומות. כיום משתמשים בהומור בפרסומת הכתובה והן בפרסומת האלקטרונית. הומור הוא אמצעי נעים למשיכת תשומת לב, יוצר אווירה של תקשורת נוחה, לא מאיימת, ובכך עשוי לסייע בעצם למרכיב השכנוע הטמון במסר הפרסומי.
המושג "הומור" אינו פשוט להגדרה, מה שנתפס לעיתים קרובות כתמוה כיוון שכולנו יודעים אינטואיטיבית מהו הומור.
יש המגדירים הומור כמאפיין של מצב מורכב המעורר צחוק עליז ובעיקרו שקט, אם במישרין, באמצעות אהדה, ואם באמצעות אמפתיה. אחרים מגדירים הומור כתכונה, כניסיון מנטאלי של הפרט לגלות מצבים או רעיונות חסרי התאמה, הנתפסים על ידו כגירויים מהנים, אשר מביאים להתייחסות הגורמת לתפיסתם כמצחיקים.
הומור הוא אחד מאסטרטגיות התקשורת השכיחות ביותר בעולם הפרסום. חוקרים מעריכים כי בין 11 ל-24 אחוזים מכלל פרסומות הטלוויזיה בארה"ב משתמשות בהומור. שימוש דומה בהומור דווח גם במחקרים בינלאומיים בנושא הומור אשר בדקו סוגי מדיה אחרים.
אם כן, הנושא בו תתמקד עבודתי הינו שימוש בהומור בפרסומות.
בעבודתי זו אבחן האם שימוש בהומור בפרסומות משפיע על נכונות הצרכן לרכוש את המוצר המפורסם.

תוכן עניינים:
מבוא
השערת מחקר, גישות ושיטות מחקר
הומור מהו?
שימוש בהומור בתקשורת משכנעת
הומור ומאפייני קהל
אופן השפעת ההומור
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הומור הוא תכונה או יכולת של בני אדם, עצמים או מצבים להיות או לעורר תחושות של הנאה, צחוק ובדיחות הדעת אצל אנשים אחרים. הומור יכול להתבטא בכל צורה של תקשורת - מילולית, חזותית ושמיעתית - הגורמת לתגובות כאלו אצל בני-אדם.
כל סוגי ההומור מבוססים על אלמנט מרכזי אחד: קיום פער בין ציפיות הצופה או השומע, לפני או בעת הצפייה/שמיעה של הומור, והאופן שבו מוצגים הדברים אחרי כן. גילוי הפער שבין המצופה למצב בפועל מפתיע את הצופה או השומע. אותו צופה/שומע מודע להבחנה בין מושא הבדיחה לבינו ותחושת הרווחה שהוא חווה מעוררת בו הנאה, צחוק ובידור.

תגים:

הומור · פירסומות · בידור · צחוק · חשיפה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בהומור בפרסומות", סמינריון אודות "שימוש בהומור בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.