היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64796
השפעת הלמידה המתוקשבת (למ"מ) על השינויים בתהליכי הלמידה ובאיכות ההוראה
11,177 מילים (כ-34.5 עמ'), 22 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 41305
מטרות ושאלות המחקר, סקירת הספרות, הצגת התוצאות וניתוחן באמצעות טבלאות וגרפים.
6,417 מילים (כ-19.5 עמ'), 12 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 60760
בדיקת ההבדלים בשחזור הסיפור אצל ילדים לקויי למידה ושאינם לקויי למידה.
8,269 מילים (כ-25.5 עמ'), 16 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 70649
בחינה עיונית של יתרונות השימוש בכלים טכנולוגיים בהוראה כמקדמים את תחושת המסוגלות העצמית של תלמידים לקויי למידה.
3,196 מילים (כ-10 עמ'), 19 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 70847
סקירת ספרות בנושא.
3,484 מילים (כ-10.5 עמ'), 20 מקורות, 209.95 ₪
עבודה מס' 63486
יישומי למידה מתוקשבת בקמפוס ספיר.
3,706 מילים (כ-11.5 עמ'), 7 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 65230
הערכת תפוקות של פרויקט "מתמטיקה בסביבה מתוקשבת" אשר נעשה במטרה לפתח הבנת מושגים מתמטיים ויכולת המכוונות העצמית בלמידה - SRL.
7,409 מילים (כ-23 עמ'), 23 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 41210
התנהגות ארגונית, למידה ארגונית והגורמים המשפיעים על מהירות הלמידה, השפעת המפה הקוגניטיבית ואומדן מהירות הלמידה.
5,879 מילים (כ-18 עמ'), 11 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 71229
האם ללמידה באמצעות אסטרטגיות למידה, כחלק מתהליך למידה מטה-קוגניטיבי, יש השפעה חיובית על שביעות רצון סובייקטיבית מהישגים לימודיים ומודעות מטה-קוגניטיבית בכתיבה בקרב סטודנטים?
5,782 מילים (כ-18 עמ'), 19 מקורות, 259.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100