היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 93
עבודה מס' 62973
תחילת הדרך, ההיבט החוקתי ועידן הדה- רגולציה.
1,573 מילים (כ-5 עמ'), 4 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 63703
בחינת העלייה באחוזי הצפייה של גברים באופרת הסבון "איסט אנדרס".
3,696 מילים (כ-11.5 עמ'), 15 מקורות, 338.95 ₪
עבודה מס' 69625
ניתוח שלוש דמויות: צ'ארלי הרפר (שני גברים וחצי), ראג' קוטרפלי (המפץ הגדול), וקרלה אספינוזה (סקראבס)
2,841 מילים (כ-8.5 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 60582
האם בעידן הטלוויזיה הרב-ערוצית מועדפת הטלוויזיה הרוסית על הערוצים המקומיים בקרב העולים מחבר העמים וזו בהשוואה להעדפות ילדי העולים.
6,880 מילים (כ-21 עמ'), 16 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64902
ילדים כקהל יעד לפרסומות טלוויזיה והשפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים (הבנה והפנמה). העבודה כוללת מחקר שבוצע על קבוצות ילדים בגילאי 8-10 וניתוח תוצאותיו.
7,190 מילים (כ-22 עמ'), 15 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 65420
סקירה קצרה של התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה למן המצאת הטלוויזיה ועד לשיטות השידור וההפקה החדשות, תוך התמקדות בכדורגל ובכדורסל.
2,161 מילים (כ-6.5 עמ'), 5 מקורות, 119.95 ₪
עבודה מס' 68238
מחקר אמפירי הבודק את רמת האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה בהשוואה למדיות אחרות וכיצד תופעת השלטוט (זאפינג) משפיעה על האפקטביות של הפרסום בטלוויזיה.
7,605 מילים (כ-23.5 עמ'), 25 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 60295
האינטרנט, שידורים דיגיטליים, טכנולוגיות חדשות ועתיד השידור- כיצד תיראה הטלוויזיה האמריקאית במאה ה-21?
4,170 מילים (כ-13 עמ'), 10 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 61674
האם קיים קשר בין צפייה בתוכניות טלוויזיה לבין גילויי התנהגות אלימים בגן?
5,467 מילים (כ-17 עמ'), 9 מקורות, 421.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 93