היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה והקשר לזאפינג (שלטוט)

עבודה מס' 068238

מחיר: 471.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר אמפירי הבודק את רמת האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה בהשוואה למדיות אחרות וכיצד תופעת השלטוט (זאפינג) משפיעה על האפקטביות של הפרסום בטלוויזיה.

7,605 מילים ,25 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי מתמקד בבחינת אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה אל מול תופעת הzapping
(שלטוט) בקרב צופי הטלוויזיה בעת שידור הפרסומות. קרי "נטישת" הצופים את המסך בעת שידור הפרסומת ומעברם לערוצים אחרים. תופעת ה zappingתיבחן אל מול זמן פריים - טיים וזמן האופ פריים.
פריים טיים (באנגלית - Primetime, "זמן ראשי") הוא מושג לועזי בתחום התקשורת, המתייחס לשעות צפיית השיא בטלוויזיה. שעות הפריים טיים משתנות ממדינה למדינה אך מקובל שהשעות 6 עד 10 בערב נחשבות פריים טיים ברוב המדינות (בארץ הפריים טיים נמשך עד השעה 23:00). בשעות אלו מושג המדרוג הגבוה ביותר, כלומר כמות הצופים היא הגדולה ביותר. ערוצי טלוויזיה מסחריים מניבות את רוב רווחיהן בשעות אלו, כיוון שעלות דקת פרסום בפריים טיים היא היקרה ביותר.
רוב תוכניות הטלוויזיה שמשודרות בשעות הפריים טיים הינן "תוכניות לכל המשפחה", תוכניות אשר פונות לכל המגזרים, שכבות האוכלוסייה וקבוצות הגיל (לרוב תוכניות מציאות, שעשועונים וקומדיות) OFF -PRIME. לעומת זאת מתייחס לזמן הצפייה בשעות הבוקר בו כמות הצופים קטנה באופן יחסי לזמן הפריים טיים וכמובן שדקות הפרסום בזמן זה הן מוזלות בשיעור ניכר.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. שאלת מחקר, השערות המחקר
4. שיטה
5. ממצאים
6. מסקנות
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

לפרסום ברדיו יש שלושה יעדים מרכזיים: לחשוף את המוצר, לעורר את סקרנות המאזין כלפיו וליצור לו תדמית. הרדיו נוח לחשיפת מוצר חדש ולעורר את הסקרנות כלפיו, עקב היותו ערוץ פופולארי בעל חשיפה רבה לקהל גדול ומגוון ועקב יתרונות המדיום, בהיותו ערוץ פרסום נוח וזול למפרסם. לרדיו נחשפים קהלים גדולים שניתן לפלחם בקלות ולכוון את התשדירים לקהל הרצוי. המודעות למוצר גוברת בפרסום ברדיו בגלל החזרה על שם המוצר בכל תשדיר וכן עקב השמעת התשדירים מספר רב של פעמים ביממה (דבר המתאפשר כתוצאה מהמחיר הזול שלהם). תדמית המותג נוצרת בקמפיין הפרסום בכללותו, גם מחוץ לטווח הפרסום ברדיו, אולם הרדיו מסייע רבות ליצירת התדמית הרצויה למפרסם, זאת עקב ריבוי התשדירים ועקב היותו ערוץ אינטימי יותר מכל ערוץ אחר. (http://www.sgms.co.il/maamar.asp?id=60)

תגים:

פריים טיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה והקשר לזאפינג (שלטוט)", סמינריון אודות "אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה והקשר לזאפינג (שלטוט)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.