היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה

עבודה מס' 065420

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה למן המצאת הטלוויזיה ועד לשיטות השידור וההפקה החדשות, תוך התמקדות בכדורגל ובכדורסל.

2,161 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

שידורי הטלוויזיה צברו תאוצה במאה הקודמת והקרינו על כל תחומי החיים ומהווים חלק נכבד משגרת יומם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.
ההתפתחות הטכנולוגית של שיטות ואמצעי השידור (מצלמות, קלטות, ניידות שידור) השפיעו רבות על המשחקים השונים והאירועים הספורטיביים הופכים יותר ויותר מוכוונים לפי דרישות מפיקי הטלוויזיה.

בעבודה אבחן את התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה דרך בחינה של השינויים הטכנולוגיים ודרכי השפעתם על המשחקים השונים בדגש על משחקי הכדורגל והכדורסל.
מטרת העבודה הנה בחינה של התפתחות שידורי הספורט בטלווזיה למן המצאת הטלוויזיה והשפעת ההתפתחות על אופי המשחקים ולעתים על החוקים. העבודה סוקרת את ההתפתחויות הטכנולוגיות הקשורות בטלוויזיה כגון פיתוח מצלמות הוידאו הניידות, המצאת קלטת הוידאו וכו'.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2. המצאת הטלוויזיה והתפתחויות טכנולוגיות
2.א המצאת הטלוויזיה
2.ב. התפתחות מגמות בטלוויזיה
2.ג. המצאת קלטת הוידאו
2.ד. פיתוח מצלמת הENG
2.ה. התפתחות הEFP
3. כיסוי שידורי הספורט
3.א. כיסוי מונדיאל 1966
3.ב. כיסוי המשחקים האולימפיים סידני 2000
4. כיסוי הספורט בישראל
4.א. כדורגל
4.ב. כדורסל
5. שיקולים בהצבות מצלמות באירועי ספורט
6. סיכום
6. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

בשנות ה-60 התפתחה גישת "להביא את המציאות הביתה" ונוצרה אופנה של אירועי מדיה גדולים כגון עימותי בחירות בארה"ב ואירועי ספורט גדולים (מונדיאל, משחקים אולימפיים וכו').
בשנות ה-70 התפתחה מגמה נוספת והיא תופעת האירועים התפורים לפי מידות הטלוויזיה (תכנון אירועים ומופעים מרכזיים כך שיזכו לכיסוי מרבי ואחוזי צפייה גבוהים).
בנוסף התפתחה מגמת ה"שמיים הפתוחים" שגרסה כי התקשורת היא חופשית וכל אחד יכול לשכור, לקנות או לבנות ערוצי טלוויזיה.
שנות ה-80 התאפיינו בהפיכת הטלוויזיה למערכת גלובאלית. השידור הזמין והמיידי (אשר התאפשר ע"י שידורי לוויינים) השפיעו רבות על דעות של אנשים.

תגים:

שידורי · ספורט · מונדיאל · טלביזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה", סמינריון אודות "בחינת התפתחות שידורי הספורט בטלוויזיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.