היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואה בין הטלוויזיה הישראלית לבריטית

עבודה מס' 062973

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תחילת הדרך, ההיבט החוקתי ועידן הדה- רגולציה.

1,573 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

"כל מדינה חיפשה את המתכונת שתשרת בצורה הטובה ביותר, על פי תפיסתה, את צרכיה הציבוריים, זאת בהתאם למגבלות שלה ולנסיבות המיוחדות שלה. לפיכך, מערכות הטלוויזיה הלאומיות משקפות במידה רבה את האופי הלאומי ואת המשטר הפוליטי של המדינה".1
ההבדלים החדים באופי הלאומי ובמשטר הפוליטי בין ישראל ואנגליה הביאו ליצירת שתי מערכות שידור הנבדלות במספר תחומים, ואולי בראש ובראשונה, נבדלות בחופש העיתונות שבהן, בעוצמתן ועצמאותן. הבדלים אלה נובעים, מן הסתם, מעצם קיומה של מדינה בראשית דרכה, מדינה הנמצאת במצב של "דמוקרטיה מתגוננת" (ברזילי, 1994), ועל כן חלים בה חוקי צנזורה על העיתונאים, מול אנגליה בעלת המסורת הדמוקרטית- ליברלית, הביטחון, היציבות והעבר המפואר.
מלבד הגורם הרגולטורי קיימים הבדלים נוספים בין שתי המדינות: בראש ובראשונה הגורם הכלכלי, ממנו נובע גם פער טכנולוגי (למשל, בישראל אין שידורים דיגיטליים). לא רק זאת אלא קיימים הבדלים בין התרבויות של שני הלאומים, וכן הבדלים באוכלוסיית הצרכנים הניזונים מן השידורים. על גורמים אלה ועוד אעמוד בסקירה קצרה זו כדי להציג את בסיס השוני, כמו גם הדמיון, בין מערכות השידור בישראל ובאנגליה.
--------------------------------------------------------------------------------
1. צוקרמן ארנון, טלוויזיה גלובלית, משרד הביטחון, 1994, עמ' 20

תוכן העניינים:
הקדמה
תחילת הדרך- השידור הציבורי
השידור הציבורי: חוקה
שנות ה-80 וה-90: עידן הדה- רגולציה
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

צוקרמן ארנון, טלוויזיה גלובלית, משרד הביטחון, ישראל, 1994
הוועדה לבחינת מבנה השידור הציבורי בישראל, ומעמדו המשפטי והציבורי, דין וחשבון, 1997
דווידה לחמן- מסר, "מפת התקשורת החדשה בישראל: תיאורו של תהליך, מאפיינים ותהיות", בתוך: דן כספי ויחיאל לימור (עורכים): תקשורת המונים בישראל- מקראה, האוניברסיטה הפתוחה, ישראל, 1998
James E. Colman Brigitte Rollet, Television in Europe, Intellect, England, 1999

תגים:

בין · הטלוויזיה · הישראלית · השוואה · לבריטית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואה בין הטלוויזיה הישראלית לבריטית", סמינריון אודות "השוואה בין הטלוויזיה הישראלית לבריטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.