היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64860
הצעה לשינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.
3,245 מילים (כ-10 עמ'), 0 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 50949
המבנה הארגוני, הסביבה העסקית ובחינת השיווק בחברה.
3,206 מילים (כ-10 עמ'), 5 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 64488
בחינה תיאורטית ומעשית של עליית חשיבות נושא שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון.
4,127 מילים (כ-12.5 עמ'), 23 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 31190
סקירת חברה מתחום השרותים, מידע על המוצר, על השוק, שיטות ומקורות, מתחרים ותמהיל שיווקי.
3,197 מילים (כ-10 עמ'), 2 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 64350
דיון בפעולות העסקיות שצריכה חברת זוגלובק לקחת על מנת לשמר ולהגדיל את נתח השוק שלה
8,215 מילים (כ-25.5 עמ'), 10 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 61259
בחינת העלייה בחשיבות שימור הלקוחות בארגון, תוך התמקדות בחברת אל-על.
4,479 מילים (כ-14 עמ'), 10 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64557
העבודה עוסקת בניתוח חברת פלאפון והמותג אסקייפ לפי המדדים האסטרטגים.
1,980 מילים (כ-6 עמ'), 0 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 65638
ניתוח הפעילות השירותית במרכז השירות של חברת פלאפון.
5,762 מילים (כ-17.5 עמ'), 14 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 64253
ניתוח הסביבה השיווקית, מודל מוסטון, מודל אורך חיי המוצר ומודלים רבים נוספים, תוך התמקדות בשוק למוצרי טיפוח אישי.
7,833 מילים (כ-24 עמ'), 0 מקורות, 409.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100