היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית - חברה לארגון ושיווק הרצאות

עבודה מס' 031190

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת חברה מתחום השרותים, מידע על המוצר, על השוק, שיטות ומקורות, מתחרים ותמהיל שיווקי.

3,197 מילים ,2 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

שיח מרצים הינה חברה אשר מטרתה לספק שרות ללקוחות הצורכים הרצאות במגוון נושאים שונים.
לחברה מאגר מרצים גדול בתחומים רבים ולכן פניה אליה מקצרת את דרכו של הלקוח להשגת מטרותיו וצרכיו.
החברה מהווה מתווך בין הלקוח לבין המרצה בו הוא מעונין. תפקידה כולל, מלבד הקשר הישיר עם המרצה, גם הצעת אלטרנטיבות ללקוח, כמו גם הארגון הטכני של ההרצאה עצמה.

מטרת העבודה לסקור חברת למתן שירותים מבחינת המוצר, השוק, מתחרים, צרכנים ואופי השווק המומלץ.

תוכן עניינים:
1. הצגת המוצר ותועלותיו
2. מידע על השוק, שיטות ומקורות להשגתו
3. מתחרים ישירים וחליפיים
4. שוק הצרכנים הפוטנציאלי
5. התמהיל השיווקי
6. ביבליוגרפיה

מקורות:

ניהול השיווק - שיטות, עיונים ואסטרטגיות יחידות 1-11, פרופ' יעקב הורניק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה 1987.
Kotler Philip, Marketing Manegment, Prentic Hall.

תגים:

מרצים · שיח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית - חברה לארגון ושיווק הרצאות", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית - חברה לארגון ושיווק הרצאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.