היישום אינו מחובר לאינטרנט

יסודות ניהול השיווק-תוכנית שיווקית לחברת אורנג

עבודה מס' 068881

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית שיווקית ואסטרטגיה שיווקית לשירות סלולרי חדש.

9,367 מילים ,2009

תקציר העבודה:

המטרה העיקרית של עבודתנו היא לפתח תכנית שיווקית ולגבש אסטרטגיה שיווקית לשירות "Orange - feel safe". מדובר בשירות סלולרי חדש, שמבוסס על טכנולוגיה לוויינית, המאפשר הזעקת עזרה מיידית בעת מצוקה רפואית או בטחונית.
היתרונות העיקריים של השירות הן קלות ההפעלה ותחום הכיסוי. לאחר ניתוח פוטנציאל השוק הגענו למסקנה שהחסם העליון של פוטנציאל השוק הוא מספר מנויים של חברת אורנג' (כ-1.8 מיליון בסוף שנת 2002).

בענף פועלות שתי קבוצות מתחרים עיקריות. הקבוצה הראשונה כוללת את החברות הסלולריות, והקבוצה השניה כוללת חברות שעוסקות בשירותי ההגנה והביטחון. אנו מצפים להצלחה של השירות החדש בעיקר בגלל העובדה, שהשירות עדיף על רוב השירותים המוצעים כיום בשוק.

אנו קובעים כיעד הצטרפות של 645 אלף מנויים בתום 3 שנים ראשונות מיום הפעלת השירות. בנוסף לכך אנו מצפים לגידול במכירות בסך כ-56.7 מיליון ש"ח ולגידול בהכנסה ממוצעת למנוי בסך 3 ש"ח בתום 3 שנים מתחילת ההפעלתו של השירות. היעדים הנוספים של החדרת השירות הם הורדת שיעור הנטישה ושיפור במגוון השירותים הניתנים ללקוחות.

החלטנו ששוק המטרה העיקרי הינו קהל הלקוחות הקיימים של חברת אורנג'. בתוך קהל הלקוחות אנו נתמקד בילדים, נשים ואנשים מבוגרים. מאחר וילדים עלולים להוות חלק משמעותי מהלקוחות, החלטנו לצאת לשוק עם שני מוצרים (השירות העיקרי והשירות המורחב המותאם לצרכי הילדים).

אנו רואים חשיבות מיוחדת להבלטת מספר תכונות בשירות "Orange - feel safe". התכונה החשובה ביותר היא תחום הכיסוי (בגלל היתרון המשמעותי והייחודי של החברה בתכונה הזאת). בנוסף לכך, חשוב להדגיש שהשירות הוא חלק בלתי נפרד מהמכשיר הסלולרי בחברת אורנג'. באמצעות התקשורת השיווקית אנו ננסה להדגיש את התכונות האלה, ובנוסף להראות שהשירות "Orange - feel safe" טוב לפחות כמו השירותים הדומים המוצעים בשוק בתכונות האחרות.

בחרנו באסטרטגיית ניתוח הביקוש של השוק כאסטרטגיית ההמחרה של המוצר, והגענו למסקנה שדמי המנוי החודשיים בחודשים הראשונים יעמדו על 10 ש"ח למנוי במוצר העיקרי (שירות "Orange - feel safe").

אנו סבורים, כי השירות החדש צפוי לשפר את התוצאות העסקיות של החברה כבר בטווח הקצר ולפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום התקשורת הלוויינית בטווח הארוך, ולפיכך על החברה לאמץ את התכנית השיווקית ולצאת עם המוצר לשוק.

תוכן העניינים:
פרק
פרק3 - המוצר: מטרה ותועלות עיקריות
פרק 4 - ניתוח המצב
4.1 ענף והתחרות
4.1.1 תאור כללי של השוק - מוצר ופוטנציאל השוק
4.1.2 ניתוח האטרקטיביות של השוק מוצר
4.1.3 המתחרים העיקריים
4.1.4 ניתוח המתחרים העיקריים
4.2 לקוחות
4.2.1 נקודות מפתח לגבי השוק
4.2.2 פילוח הלקוחות
4.3 מודל מפצה
פרק 5 - ניתוח SWOT
5.1 נקודות חוזק וחולשה - גורמים פנימיים
5.2 הזדמנויות ואיומים - גורמים חיצוניים
פרק 6 - יעדים
6.1 יעדים פיננסיים
6.2 יעדים שיווקיים
פרק 7 - אסטרטגיה שיווקית
7.1 שוק המטרה הנבחר
7.2 מיצוב המוצר
7.3 החלטות מוצר
7.4 המחרה
7.5 תקשורת שיווקית
7.6 הפצה
מקורות המידע
נספחים

קטע מהעבודה:

הגדרת ענף
קיימות מספר בעיות באשר להגדרת הענף שאליו שייך השירות. מצד אחד השירות בא לספק צרכים של הגנה, ביטחון ועזרה בעת מצוקה רפואית, ולכן לכאורה הענף הרלוונטי הוא ענף המוצרים שיש להם אופי דומה. מאידך, השירות מסופק על ידי חברת תקשורת סלולרית, ומה שיותר חשוב - השירות הוא חלק בלתי נפרד ממכשיר סלולרי, ולכן גם חברות התקשורת הסלולרית ללא ספק שייכות לענף.

תגים:

מודל מפצה · ניתוח SWOT · פלאפון · טלפונים · סלולר · ניידים · שירות סלולרי · שירותי חירום · ביטחון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יסודות ניהול השיווק-תוכנית שיווקית לחברת אורנג", סמינריון אודות "יסודות ניהול השיווק-תוכנית שיווקית לחברת אורנג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.