היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית חברת צים

עבודה מס' 068225

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית תמציתית המציעה אסטרטגיה חדשה ותוכנית פעולה לחילוץ החברה מהמשבר.

2,448 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בראשית שנות השמונים, בעת שפל מחזורי בענף הספנות העולמית, הייתה חברת צים על סף התמוטטות.
החברה הצליחה להתאושש לאחר תוכנית הבראה.
בשנות התשעים ובעשור האחרון המשיכה החברה לצמוח ולהגדיל את צי ספינותיה.
בשנה האחרונה נמצאת החברה במשבר קיומי נוסף והיא נדרשת לתוכנית הבראה כוללת
(הפסד נקי של 513 מיליון דולר ס"ה בתשעת החודשים 1.1.09---30.09.2009).

העבודה באה לבחון את המצב השיווקי הקיים ולהציע תוכנית שיווק חלופית על מנת לייצב את החברה, לאפשר מעבר לשלב צמיחה ולמנוע בעתיד גלישה למשבר קיומי נוסף.

תוכן העניינים:
1. תיאור השוק והמצב השיווקי הקיים
2. ניתוח SWOT
3. הגדרת יעדים
4. אסטרטגיה שיווקית
5. תוכנית פעולה
6. בקרה
7. מקורות ונספחים (קבצים נפרדים)

קטע מהעבודה:

תמהיל המוצרים:
מוצר עיקרי: שירות הובלה ימית בעזרת אוניות מכולה.
שירותים תומכים: שירותי תחזוקה לאוניות
משרדי ניהול ומכירות
שירותים מסייעים: שירותי הובלה יבשתית מהלקוח לנמל ומנמל היעד ללקוח.
שירותי החסנה
שירותי שילוח ועמילות מכס
שירותי ביטוח

תגים:

תוכנית שיווקית · צים · ספנות · הובלה במכולות · משבר כלכלי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית חברת צים", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית חברת צים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.