היישום אינו מחובר לאינטרנט

בניית תוכנית שיווק אסטרטגית לחברת IV-LEAD

עבודה מס' 071130

מחיר: 249.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהי אסטרטגיית הגדילה הטובה ביותר לסוכנות שיווק דיגיטלית עם התמחות ממוקדת בעולם ה-B2B

4,391 מילים ,3 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

עבודה זו תתמקד בלווי עסקי של סוכנות השיווק הדיגיטלית, חברת IV-LEAD.
האתגר עליו התבקשנו להתגבר הינו איתור אסטרטגיית חדירה לשווקים בינלאומיים (מצבת כח אדם, כמות לקוחות ומיקומם, התמחות שירות וכו') תוך כדי בניית תוכנית שיווק שתתאים לחברה בנקודת הזמן בה החברה נמצאת כרגע.
שאלת המחקר שנבחנה- מהי אסטרטגיית הגדילה הטובה ביותר לסוכנות שיווק דיגיטלית עם התמחות ממוקדת בעולם הB2B
לאורך התקופה בה ליווינו את החברה (אורך הפרויקט) בוצעו מספר פגישות עם המנחה האקדמי ומנכ"ל החברה. בפגישות שוחחנו על מנת לראות ולהבין את הצומת המרכזית, ההתלבטויות העיקריות ואת האתגרים המרכזיים העומדים בפני החברה. פגישות אלו סייעו לנו בגיבוש המלצות ואבני דרך שלדעתנו יכולים לסייע לחברה לקדם את עסקיה בארץ ובחו"ל, להבין מהו האתגר המרכזי ולמצוא כיוון נכון להמשך הדרך של החברה.
המלצתנו לחברה הינה התמקדות תחילה בלקוחות ובעובדי עומק אשר מתמחים בעולם האנרגיה הירוקה/ בעולם הקנאביס. לאחר התבססות והתמקצעות בתחומים אלו ולאחר הקמת מערך CRM שיווקי תומך, המלצתנו היא להתרחב לתחומים מגוונים יותר ע"י פנייה לשווקים בינלאומיים כשהמדינות אנגליה ואוסטריה בעיקרם.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
פרופיל החברה
האתגר
מתודולוגיית העבודה
ניתוח נתונים
ניתוח SWOT
ממצאים, מסקנות והמלצות לחברה
רפלקציה אישית
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שיטת העבודה התבססה על מספר מקורות מידע ופעלה במספר מישורים:
איסוף מידע מתוך החברה: איסוף המידע התבצע מפגישות פרונטליות עם מר' חן יהושע, בשיחות טלפוניות וכלה ביישומון המסרים "וואטסאפ". בשיחות אלו קיבלנו רקע על החברה, על פעילותיה בארץ ובחו"ל וכן מחשבות עתידיות של החברה לגבי חזונה לשנים הקרובות. בנוסף נלקח מידע כללי מאתר החברה ומעמוד הפייסבוק שלה.
לימוד סביבת השוק וסביבת מתחרים- מידע שהתקבל ממקורות פתוחים, ממאגר רחב במרשתת תוך התמקדות במתחרים העיקריים של החברה והבנת כוחות השוק.
איסוף הנתונים מהלקוחות של החברה- עפ"י ראיונות עומק שקיימנו בהם ניסינו לברר את תפיסת הערך של החברה בעיני הלקוח, יתרונות חסרונות ועוד. הראיונות נערכו עם 3 לקוחות עיקריים מהשוק המקומי.
ניתוח החברה וסביבתה על פי מודלים שלמדנו במהלך התואר- המודלים שנעזרנו כשיטות: מודל תמהיל השיווק, מודל חמשת הכוחות של פורטר, מודל PEST ומודל SWOT. כל אלו סייעו לנו לנתח בצורה מסודרת ומובנית את פעילות החברה וסביבתה.

תגים:

עסקים · שיווק · אסטרטגיה · CRM · B2B · התמחות · לקוחות · דיגיטל · סוכנות · גדילה · רווח · הצלחה · מחלקה · תקשורת · תהליכים · אתר · אפליקציה · שוק · חזון.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בניית תוכנית שיווק אסטרטגית לחברת IV-LEAD", סמינריון אודות "בניית תוכנית שיווק אסטרטגית לחברת IV-LEAD" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.