היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווק לטמפו- טרופיקנה

עבודה מס' 063716

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת אסטרטגיה שיווקית שמטרתה למנוע את ההידרדרות בנתח השוק של טמפו בתחום המשקאות הקלים הלא מוגזים.

9,461 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

שוק המשקאות הקלים בישראל הינו אוליגופול ופועלות בו שלוש חברות גדולות המנהלות ביניהן תחרות עזה בכל קטגוריות המוצרים: משקאות מוגזים, משקאות שאינם מוגזים ומים מינראליים ומאמצות אסטרטגיה של Total Beverage: החברה המרכזית למשקאות עם המותג "פריגת" המחזיקה ב28% - מנתח השוק (כספי), חברת יפאורה תבורי עם המותגים "תפוזינה", "ספרינג" ו"קריסטל" המחזיקה ב44%- נתח שוק (כספי) וטמפו עם המותגים "ג'אמפ" ו"סיידר הגליל" עם נתח שוק של %11 (כספי). שאר השוק מתחלק בין חברות קטנות שלהן השפעה מעטה על רמת התחרות.

שוק המשקאות הלא מוגזים הראה קיטון מתון בהיקף המכירות בשנת 2004, אולם המגמות בשנים האחרונות מצביעות על פוטנציאל צמיחה גבוה. הערכה זו מבוססת בין היתר על מגמת הגידול שנרשמה בשנים קודמות. יחד עם זאת קטגוריית המיצים הטבעיים (סחוט טרי) הציגה צמיחה מרשימה ביותר, בעיקר לנוכח מגמת אימוץ אורח חיים בריא.

בעבודה זו נתמקד בחברת טמפו, ונציג אסטרטגיה שיווקית שמטרתה למנוע את ההידרדרות בנתח השוק של טמפו בתחום המשקאות הקלים הלא מוגזים וכדי לאפשר לה לתפוס נתחי שוק מרשימים יותר בעיקר בתחומים שמראים צמיחה גדולה - קטגוריית המשקאות הסחוטים.
לשם כך אנו ממליצות לחברה להדק את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת פפסיקו ובאמצעותה עם חברת טרופיקנה, איתה יש לטמפו קשר מינורי ולשווק את מגוון מוצרי טרופיקנה בישראל, תוך קבלת זיכיון ליצור מקומי של המיצים תחת שם המותג טרופיקנה.
אסטרטגיה זו תאפשר לה חדירה מהירה לשוק, במגוון קטגוריות מוצר, ללא צורך בהשקעה במו"פ ותוך שימוש במערך ההפצה הקיים שלה.

המלצה זו מתבססת על אסטרטגיית הצמיחה של טמפו Total Beverage - ע"י החדרת מוצר חדש לשווקים הקיימים שלה ונותנת תשובה הולמת לעובדה שהחברה לא פעילה בכל תחומי המוצר - מסחוט טרי ועד משק"לים - אשר מהווה גורם חיוני להצלחה בענף ויכול לשמש מנוף תחרותי מול החברה המרכזית למשקאות ויפאורה-תבורי - המתחרות העיקריות של טמפו.

תוכן העניינים
1. מבוא
2. טמפו - ניתוח אסטרטגי:
2.1 ניתוח תיק המוצרים
2.2 אסטרטגיית הצמיחה
3. ניתוח שוק
3.1 המגמות בשוק המיצים והשפעתם על חברת טמפו
3.2 ניתוח המתחרים
3.2.1 פריגת (החברה המרכזית למשקאות בע"מ)
3.2.2 יפאורה - תבורי
3.3 ניתוח התחרות
3.4 ניתוח המותגים
3.5 הלקוחות והצרכנים בשוק המשקאות הקלים
4. ניתוח swot
4.1 הזדמנויות ואיומים
4.2 עוצמות וחולשות הפירמה
4.3 עוצמות המתחרים
4.4 חולשות המתחרים
5. הגדרת הבעיה השיווקית
6. גורמי מפתח להצלחה ksf -
7. הגדרת מטרות ויעדים
8. חלופות לאסטרטגיה שיווקית
8.1 שיטות תקיפת השוק
8.2 תרחישים אפשריים לתגובת המתחרים
8.3 ניתוח איכותי של החלופות
8.4 ניתוח כמותי של החלופות באמצעות מודל פישביין
8.5 בחירת החלופה
9. תכנית שיווק מפורטת
9.1 תמהיל השיווק
9.2 תמהיל המוצרים:
9.3 מועד החדרת המותגים:
9.4 תקציב
9.5 תקשורת שיווקית מפורטת
10. שליטה ובקרה
10.1 יעדים מול ביצועים
10.2 בקרה ושליטה על פעילויות
10.3 בקרה תקציבית
10.4 בקרה מחקרית
11. תקציר תכנית השיווק - לוח גאנט
12. סיכום התקציב
13. מקורות
14. נספחים

תגים:

טמפו · טרופיקנה · יפאורה · משקאות · ניתוח · עסקית · פריגת · קלים · שוק · שיווק · תבורי · תוכנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווק לטמפו- טרופיקנה", סמינריון אודות "תוכנית שיווק לטמפו- טרופיקנה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.