היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 65039
מדוע הפך אתר "דודאים" לאתר פסולת ארצי למרות מאבקם של תושבי הדרום.
9,117 מילים (כ-28 עמ'), 21 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 65353
הקשר בין מגוון התכנים של האתר ועיצוב הכניסה אליו לבין מידת השימוש בו ע"י גופים עסקיים ופרטיים
4,486 מילים (כ-14 עמ'), 27 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68020
מחקר כמותי הבודק את עמדות המשתמשים ביחס לפורטל נפוץ ומוביל בארץ - ynet.
11,567 מילים (כ-35.5 עמ'), 42 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס' 65883
האם האטרקטיביות של "שערי" כניסה לאתרים באינטרנט משפיעות על הרגלי "ההקלקה" (לחיצות) של הגולשים על מנת להיכנס לאתר.
9,304 מילים (כ-28.5 עמ'), 25 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 62465
הקשר בין אטרקטיביות הבאנר לבין כמות ההקלקה.
10,364 מילים (כ-32 עמ'), 35 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס' 70851
מהם הגורמים המשפיעים על העדפת הצרכן היכן לבצע את רכישותיו- באינטרנט או בחנות?
6,271 מילים (כ-19.5 עמ'), 14 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 69538
הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים (כ-14.5 עמ'), 22 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 67313
בחינת אתרי האינטרנט של הבנקים בישראל בכלל ושל בנק המזרחי טפחות בפרט, בכל הנוגע לגלישת הלקוחות באתרים, תפקיד האתר באסטרטגיה השיווקית של הבנקים ובשיווק האתרים.
4,014 מילים (כ-12.5 עמ'), 17 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64890
האם קיים קשר בין סגנון קוגניטיבי מילולי וסגנון קוגניטיבי חזותי לבין העדפת סוג אתר אינטרנט (אתר שטוח לעומת אתר אינטראקטיבי).
3,673 מילים (כ-11.5 עמ'), 14 מקורות, 312.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100