היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין אטרקטיביות הכניסה לאתר אינטרנט ובין מספר הכניסות לאתר

עבודה מס' 065883

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם האטרקטיביות של "שערי" כניסה לאתרים באינטרנט משפיעות על הרגלי "ההקלקה" (לחיצות) של הגולשים על מנת להיכנס לאתר.

9,304 מילים ,25 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

חברת SHOPPY החלה לפעול לפני כשלוש שנים ופתחה אתר באינטרנט לרכישת מוצרי צריכה (בעיקר ריהוט ואביזרים קטנים לבית). החברה במצב קשה מאוד יחסית לחברות אחרות- מספר הנכנסים לאתר הוא רק כמה עשרות ביום עומת מאות לאתרים מקבילים אחרים. אי לכך החברה צוברת הפסדים של כמה מליוני שקלים מידי שנה.
המחקר הנוכחי לא בא לבדוק את כלל התמהיל של החברה ואת דרך קבלת ההחלטות של הלקוח, אלא רק את עיצוב הכניסה לאתר לבין מספר הכניסות לאתר. ההנחה של החברה היא שאם יגדלו הכניסות לאתר יגדלו גם כמות הרכישות של החברה.

הבעיה העסקית היא שהחברה לא מצליחה למכור ומספר הנכנסים לאתר יורד מיום ליום. השאלה היא כיצד החברה אמורה לעצב את הכניסה לאתר שלה על מנת שיהיה אטרקטיבי. המטרות הישומיות של החברה הן להגביר את הכניסה לאתר בכ- 50%, על מנת שהמכירות יגברו.

ראשי פרקים:
* מבוא
הבעיה העסקית
שאלת מחקר
רציונל המחקר
* סקירה ספרותית
מכירות באתרי האינטרנט
אטרקטיביות הפרסום באינטרנט
יחודו של האינטרנט ככלי פרסומי
שיטות פרסום ברשת:
כמות ההקלקה באתר
השיטות לכניסה לאינטרנט
קישוריות / כפתורים -
דואר אלקטוני - E-mail
מדדים לבקרת פרסום ברשת -
מידת יעילות הפרסום באינטרנט:
שיטות לתמחור פרסום ברשת האינטרנט-
יתרונות וחסרונות פרסום באינטרנט -
סיכום הסקירה
* שיטת המחקר
* ממצאים
*סיכום
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון לדוגמא

קטע מהעבודה:

שיעורי הצמיחה הגבוהים של ענף התקשורת בישראל ובעולם המערבי, מצביעים על גידול משקלה של התקשורת בחיינו הכלכליים, חברתיים ותרבותיים (גרוניק 2000).
לגלובליזיה, כמערכת בין לאומית, יש כללי משחק משלה המחייבים את הפרטים והארגונים הפועלים במסגרתה.
לגלובליזציה יש טכנולוגיות מובילות: מחשוב, מזעור, דיגיטציה, תקשורת לווינים, סיבים אופטיים ואינטרנט. סימלה של הגלובליזציה הוא הרשת (WWW), המקשרת בין כולם.
סוט ג'אלי (1987) טוען כי "הפרסום הוא מוסד החברות בעל ההשפעה החזקה ביותר בחברה המודרנית".
הפרסומת הן חלק נפוץ ומקובל בחיי היום-יום, כמודעות בכתבי עת ובעיתונים, כמו גם בתשדירי טלוויזיה וקולנוע, ברדיו, בשלטי חוצות ויותר ויותר באינטרנט.
הפרסומות מהוות תרבות עממית במידה שאפילו הסרטים או הספרים הפופולאריים ביותר אינם מגיעים אליה (גרוניק 2000)

תגים:

אינטרנט · באנר · שער · כניסות · פורטל · קליקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אטרקטיביות הכניסה לאתר אינטרנט ובין מספר הכניסות לאתר", סמינריון אודות "הקשר בין אטרקטיביות הכניסה לאתר אינטרנט ובין מספר הכניסות לאתר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.