היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין עיצוב אתר אינטרנט לקהל היעד שלו

עבודה מס' 069419

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת עיצוב העמודים הראשיים של אתרי היכרויות שונים בארץ ובעולם במגוון פרמטרים.

10,140 מילים ,24 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

ההיסטוריה של אתרי הכרויות מתחילה באמצע המאה ה-20 ביחד עם התפתחות העולם הממוחשב. אתרי הכרויות רבים ומגוונים קמו כדי לתת מענה לשכבות השונות באוכלוסייה, מאתרי הכרויות לדתיים, לקהילת הגאים והגאות ואקדמאים ועד אתרי הכרויות לגברים עשירים, אנשים עם מוגבלויות וסטוצים. בד בבד, בעולם בו הצורך במידע חברתי הולך וגודל, נוצר הצורך בפיתוח תודעה ביקורתית כלפי העולם הווירטואלי המקיף את חיינו כמעט בכל תחום. אתרים רבים, בייחוד בנושאי ההיכרויות ברשת, שואפים למשוך קהלי יעד ספציפיים אליהם, לעתים על ידי עיצוב ושימוש בשפה המתאימה לאותו קהל יעד, במישרין, בעמודי הבית של האתרים.
עבודה זו עוסקת באתרי היכרויות ברשת האינטרנט, בישראל ומחוץ לה, בדגש על עיצוב עמוד הבית שלהם.
מטרת המחקר היא לבדוק האם קיים קשר בין עיצוב האתר לקהל היעד שלו. המחקר יכלול 22 אתרי היכרויות, מהם 12 אתרים ישראליים ו- 10 אתרים זרים, אשר פונים לקהלי היעד הבאים: כללי, צעירים, קרייריסטים, עשירים, דתיים, סטוצים, קהילה הומו לסבית ולאנשים עם מוגבלויות.
שאלת המחקר אותה נבקש לבדוק היא כיצד הכיוון לקהל היעד של האתר בא לידי ביטוי בעיצובו של העמוד הראשי (תמונות, צבעים וטקסט).

עבודתנו מתמקדת בהשוואה בין אתרי היכרויות בישראל ומחוץ לישראל בבחינת משתנים שונים בעיצוב עמוד הבית של האתרים והתאמתו אל מול קהל היעד של אתרים אלו. שאלת המחקר בעבודתנו היא כיצד הכיוון לקהל היעד של האתר בא לידי ביטוי בעיצובו של העמוד הראשי (תמונות, צבעים וטקסט).
השערות המחקר בעבודה התמקדו בסוגיית השפעות קהל היעד של האתרים על המשתנים השונים באתרי ההיכרויות שנבדקו, כאשר השערת המחקר הינה כי סוג קהל היעד של האתר משפיע על עיצוב עמוד הבית של האתר מבחינת צבעים, טקסטים ותמונות.
קבענו קטגוריות שונות על פיהם נשווה בין אתרי ההיכרויות השונים. הקטגוריות נחלקו לקבוצות כלליות של נושאים- צבעים ואלמנטים עיצוביים, תכנים וטקסטים, ארכיטקטורה של האתר (לדוגמה מיקום מסך הרישום לאתר) וכן עובדות כלליות על האתר (בעלי האתר, סוגי פרסומות).
הליך המחקר- ערכנו טבלת השוואה בין כל אתר ואתר, בעזרת חלוקת קבוצות המשתנים השונים בטבלה. לאחר שאספנו את הנתונים, הצלבנו את המידע, וביצענו השוואה בין אתרים ישראליים ואתרים זרים לפי פילוח קהל היעד. לבסוף, השווינו בין הממצאים שהתקבלו למשתנים המרכזיים שנבדקו.

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות התפתחה מאד טכנולוגיית המידע ובעיקר תחום התקשורת המתווכת על ידי מחשב (Wellman, 1999) האינטרנט הוא חלק מרכזי בהתפתחויות הטכנולוגיות של החברה המודרנית, הוא איננו רק תהליך או תוצר של מחשוב המידע, אלא הוא בעל השפעה משמעותית על תחומים חברתיים ותרבותיים (שנער, 2001).

תגים:

אתרי היכרויות · עיצוב אתרים · מבנה אתרים · שידוכים · אינטרנט · עיצוב אתרים · היכרויות · מידע חברתי · מידענות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין עיצוב אתר אינטרנט לקהל היעד שלו", סמינריון אודות "הקשר בין עיצוב אתר אינטרנט לקהל היעד שלו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.