היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון ונאמנות לקוחות באתרי אינטרנט (אתרי תוכן)

עבודה מס' 068020

מחיר: 665.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר כמותי הבודק את עמדות המשתמשים ביחס לפורטל נפוץ ומוביל בארץ - ynet.

11,567 מילים ,42 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

העולם הטכנולוגי החדש שנפתח לני משתמשי רשת האינטרנט בדמותם של יישומים רבים, אשר זכו לכינוי web 2.0, פותח בפני משווקים ומפרסמים אפשרויות רבות.
יישומים חדשים נכתבו והותאמו לשימוש באינטרנט בתחומים רבים בינהם משחקים אינטראקטיביים, לימודים, ישומים חברתיים, מחקר, מידע גיאוגרפי: GIS ו-GPS, ניהול כספים (Freeman, 2005) ועוד.

יחד עם זאת, בחינה של ההיבטים המרכזיים בשימוש בפיתוחים אל העלה, מעלה כי בסיכומו של יום קיימים 3 היבטים מרכזיים אשר בהם מתמקדים המשתמשים ביישומים אלה, כפי שביטאו זאת Fricker et al (2005): אינטראקטיביות, שימושיות ועמדה כללית.
כמות ההשקעה בשימוש בפלטפורמות החדשות כערוצי שיווק ומכירה חדשים מצביעה על החשיבות הרבה שמקנים הגורמים בענף לכך. ההשקעה של משאבים כה רבים על ידי גופים כה רבים לא הייתה נעשית אילולא היה בטחון כי יש בה כדי להשפיע על התנהגות הצרכנים. כך לדוגמה, ניתן לשאול בהפשטה, האם לאחר השקעה כה רבה, יהיו המשתמשים מרוצים מהיישום והאם ייטו להשתמש בו באופן חוזר ועקבי?
שאלות אלה מציגות למעשה את שני דפוסי ההתנהגות העומדים במרכזו של מחקר זה: שביעות הרצון ומידת הנאמנות.

המחקר יתמקד בעמדות המשתמשים ביחס לפורטל נפוץ ומוביל בארץ - ynet.
הבניית המודל תיעשה בשלושה שלבים עיקריים.
השלב הראשון יבקש לבחון את עמדות הנבדקים כלפי הטכנולוגיה ואל מולה את שביעות הרצון - בכך תעסוק השערת המחקר הראשונה.
בשלב השני ייבדק, שוב, הקשר בין שביעות הרצון ובין נאמנות המשתמשים. בהקשר זה משמשת שביעות הרצון, שנבדקה במסגרת השערה מס' 1 כמשתנה מתווך בין עמדת המשתמשים ובין נאמנות הלקוחות.
בשלב האחרון תיבדק ההשערה כי שני הקשרים שתוארו זה עתה רגישים למאפיינים סוציו-דמוגרפיים של המשתמשים, אשר משפיעים על אופן התייחסותם כלפי הטכנולוגיה וכלפי תוצריה ושימושיה הנלווים.
רציונל המחקר, ניתן לתיאור, לפיכך באופן הבא: נאמנות הלקוחות לפורטל ynet (משתנה תלוי) מושפעת באופן חיובי מעמדות הגולשים כלפי השימוש בטכנולוגיות של WEB 2.0 בתייוך שביעות הרצון של אותם גולשים מהשימוש בטכנולוגיות אלה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
2.1 שביעות רצון לקוחות
2.2 נאמנות לקוחות
2.3 שביעות רצון לקוחות ונאמנות לקוחות
2.4 שביעות רצון לקוחות ונאמנות ברשת
2.5 רציונל המחקר
2.6 מודל המחקר
2.7 השערות המחקר
3. מתודולוגיה
3.1 משתני המחקר
3.2 מערך המחקר
3.3 המדגם
3.4 כלי המחקר
3.5 ההליך
4. ממצאים
4.1 מאפייני האוכלוסייה
4.2 משתני המחקר
4.3 סטטיסטיקה
5. דיון
5.1 סיכום
5.2 מגבלות המחקר
6. ביבליוגרפיה
7. נספח - שאלון

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובצי SPSS.

קטע מהעבודה:

חוקרים רבים סבורים כי שביעות הרצון של הלקוחות היא פועל יוצא ישיר של איכות שירות. שביעות רצון זו אף נתפסת ע"י חוקרים רבים כדרישת סף לנאמנותם של הלקוחות, אשר בתורה משפיעה על רווחיות הפירמות, נתח השוק שלהן ומאפיינים עסקיים נוספים הכרוכים בפעילותן.
גבע , (1994) מגדיר שביעות רצון מאיכות השירות כתיאור מצב בו רצונות הלקוח והציפיות שלו נענים ע"י נותן השירות. היא אף הרחיבה הגדרה זו למצב בו נותן השירות אף מספק את הלקוח אף מעבר לציפיותיו של האחרון.

תגים:

ניתוח · שיווק · סמנריון · מנהל עסקים · אתרי תוכן · אתרי אינטרנט · שביעות רצון · נאמנות לקוחות · web 2.0 · שיטות מחקר · מחקר · סקר · SPSS

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון ונאמנות לקוחות באתרי אינטרנט (אתרי תוכן)", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון ונאמנות לקוחות באתרי אינטרנט (אתרי תוכן)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.