היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64134
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (כ-23.5 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 62890
ניתוח אנליסטי של שלוש קרנות נאמנות, משוק קרנות הנאמנות בישראל.
8,210 מילים (כ-25.5 עמ'), 8 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 69305
בחינת ביצועי קרנות הנאמנות בישראל ותעודות הסל בשנים 2003-2009 תוך שימוש במדדי ביצוע קלאסיים. המחקר כולל 58 קרנות נאמנות ו- 9 תעודות סל ב-2 סוגים של תנאי שוק: גאות ושפל.
10,525 מילים (כ-32.5 עמ'), 19 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 64067
מציאת מודל להגדרת איכות השירות ונאמנות לקוחות בעזרת משתנים מדידים וכמותיים כדי לנתח את הירידה במספר לקוחות החברה.
11,474 מילים (כ-35.5 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64069
האם יש קשר בין אסטרטגיית השיווק ורמת השירות ואיכותו בחברת "Yes" לבין נאמנות הלקוחות של החברה?
9,844 מילים (כ-30.5 עמ'), 20 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64156
במחקר נבדק הקשר בין שביעות רצון הלקוח מהשירות הניתן לו בחברה לבין נאמנותם של זכייני החברה (מוסכי הרשת). כמו כן, נבדקת ורגישות הביקוש של הלקוחות ביחס למחיר.
3,917 מילים (כ-12 עמ'), 18 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 64211
העבודה עוסקת בשמירה על רווחיות וחיזוק נאמנות הלקוחות לחברה
10,064 מילים (כ-31 עמ'), 37 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 64372
האם שביעות רצון הלקוח, והערך ללקוח משפיעים על נאמנות הלקוחות ומהו הקשר ביניהם.
4,763 מילים (כ-14.5 עמ'), 24 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64375
כיוון ועוצמת הקשר בין הנאמנות, כמדד של שביעות צרון לבין איכות השירות כפי היא נראית בעיני הלקוח.
6,121 מילים (כ-19 עמ'), 30 מקורות, 288.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100