היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת ביצועי תעודות סל לעומת קרנות נאמנות

עבודה מס' 069305

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ביצועי קרנות הנאמנות בישראל ותעודות הסל בשנים 2003-2009 תוך שימוש במדדי ביצוע קלאסיים. המחקר כולל 58 קרנות נאמנות ו- 9 תעודות סל ב-2 סוגים של תנאי שוק: גאות ושפל.

10,525 מילים ,19 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודתנו נערוך בחינת ביצועים של תעודות סל אל מול קרנות נאמנות תוך התמקדות בשאלת המחקר העוסקת בעיקרה במי ישיא תשואה גבוהה יותר. בד בבד, נבחן את יכולת ההתמדה של קרנות הנאמנות. נראה כי קרנות הנאמנות אשר מספקות ניהול שוטף של ההשקעות מאפשרות למנהל הקרן לרכוש רק את המניות הטובות ביותר. בשוק ההון נוהגים לומר תמיד כי לאורך זמן קשה להכות את המדד, ומצד שני קיים ערך המוסף שנותן ניהול ההשקעות על פני רכישת מדד שלם. תעודת הסל מחויבת להחזיק את כל המניות של מדד מסוים, כולל הפחות טובות, ואילו למנהלי ההשקעות יש גמישות להחליט אילו מניות שווה להחזיק ואילו לא.

בעבודה זו נערכה בדיקה של בחינת ביצועיהן של קרנות נאמנות אל מול תעודות הסל, תוך כדי התמקדות בשאלת המחקר העוסקת בעיקרה במי תשיא תשואה גבוהה יותר.
השערות המחקר הינן: הביצועים של תעודות הסל יהיו גבוהים וטובים יותר לעומת קרנות הנאמנות. תשואתן של תעודות הסל תהינה גבוהות יותר מתשואותיהן של קרנות נאמנות. קרי - קיים קשר חיובי מובהק בין עליית מדד היחס לבין תשואתה של תעודת הסל. וקיים קשר חיובי פחות מובהק בין עליית מדד היחס לבין תשואתה של הקרן ובמרבית המקרים הקרן לא "תכה" את מדד היחס.

המחקר נערך תוך כדי שימוש במשתנים הבאים: תשואות חודשיות של תעודות סל וקרנות נאמנות. מדדי היחס יהיו: מדד ת"א 25 (מעו"ף) , מדד ת"א 100, מדד יתר 150. ואילו שער ריבית חסרת סיכון יהיה שיעור התשואה על המק"מ.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירה ביקורתית של הספרות המקצועית
3. השערות עיקריות
4. משתנים, נתונים ומדגם
5. שיטת ניתוח
6. תוצאות הבדיקה
7. ניתוח תוצאות הבדיקה
8. מסקנות
9. רשימה ביבליוגרפית
10. נספחים

קטע מהעבודה:

2.1 לאוטרבך בני וברק רונן: "קרנות נאמנות בישראל: שיעורי תשואה וסיכון". רבעון לכלכלה, שנה 49, תשרי תשס"ג, ספטמבר 2002. עם עובד בשיתוף האגודה הישראלית לכלכלה.

מטרת המאמר:
המאמר בוחן את ביצועי כל קרנות הנאמנות הגמישות והמנייתיות, שהיו קיימות בישראל בסוף 1989, לאורך התקופה 1996-1990. מטרות המאמר הן: מטרה ראשונה - הערכת ביצוע קרנות הנאמנות בשנות התשעים, תוך כדי יישום מספר טכניקות חדשות בתחום הערכת הביצועים.

תגים:

תעודות סל · קרן נאמנות · בורסה · השקעות · ניהול השקעות · מדדי ביצוע · שוק ההון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת ביצועי תעודות סל לעומת קרנות נאמנות", סמינריון אודות "בחינת ביצועי תעודות סל לעומת קרנות נאמנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.