היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות ונאמנות הלקוחות בחברת "ישראייר"

עבודה מס' 064067

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מציאת מודל להגדרת איכות השירות ונאמנות לקוחות בעזרת משתנים מדידים וכמותיים כדי לנתח את הירידה במספר לקוחות החברה.

11,474 מילים ,26 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת "ישראייר" סובלת מבעיות האופייניות לחברה חדשה, אשר משפיעות על רמת השירות. הבעיות העיקריות הינן בתחום הלוגיסטי, ונובעות בעיקר מחוסר ניסיון ומיומנות של העובדים. כמו כן נוצרת בעיה לאתר את הגורמים האחראים שלא בשעות הבוקר. דיילות אינן מקצועיות ואינן מסוגלות לטפל בבעיות חריגות, ואין ראשמשמרת מיומן שיכול לטפל בבעיות חריגות של נוסעים. ל"ישראייר" אין מערך מיחשוב כמו הקיים בחברות אחרות לדוגמא: כמו בחברת "ארקיע", ולכן תהליכים אלו הם מסורבלים יותר בחברה, איטיים יותר והטעויות בהם רבות יותר.
לאור נתונים אשר מצויים בידי עולה כי בחברת "ישראייר", חלה לאחרונה, ירידה במספר הלקוחות הקבועים של החברה והצטרפותם של לקוחות חדשים לחברה, היא מועטה. הבעיה בה יעסוק המחקר הנוכחי הוא הירידה במספר לקוחותיה של החברה, בטיסות הפנים ארציות.
כלי המחקר היה שאלון שהועבר למשיבים באופן אישי.

תוכן העניינים
פרק 1: מבוא
1.1 תאור ארגון
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרות המחקר וחשיבתו
1.4 רציונאל המחקר
1.5 מודל המחקר
1.6 הגדרות משתני המחקר
פרק 2 : סקירת ספרות
התחבורה האווירית
התפתחות התעופה והשפעתה על המהפכה בתיירות
טיסות סדירות
טיסות שכר
רקע
מהות העסק
השירות ללקוח לפני הטיסה ובמהלכה
רגולציה ודה-רגולציה בתעופה האזרחית
איכות שירות
מודל איכות השרות  
מודל חמשת הפערים
מהי תרבות של שירות?
ארגוני שירות - מאפיינים
מיצוב תדמית השירות
השרות בשרשרת הערך
כיצד לשפר את איכות השירות?
נאמנות לקוחות
הקשר בין איכות שירות לבין נאמנות הלקוח.
השערות המחקר
פרק 3: מתודולוגיה
3.1 משתני המחקר:
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 גודל המדגם:
3.4 שיטת הדגימה:
3.5 כלי המחקר
3.6 ההליך
3.7 שיטת הניתוח
3.8 מגבלות המחקר
פרק 4
חלק ראשון: התפלגות המשתנים הדמוגרפיים והמשתנה הבלתי תלוי
חלק שני: טבלת מדדים
חלק שלישי: טבלת מתאמים מפה תפיסתית של חברת "ישראייר"
פרק 5 : דיון וניתוח
פרק 6: סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במאי 1995, זכתה החברה ברשיון להפעיל קו טיסות סדיר לאילת, מאחר והייתה החברה הגדולה ביותר שניגשה, והצעתה הייתה הרצינית ביותר. לאחר קבלת הרשיון, החלה החברה להפעיל טיסות סדירות (כלומר למכור כרטיסי טיסה) בקו אילת. לאחר מכן הורחב הרשיון והוא כולל כיום טיסות מכל יעד לאילת: מירושלים, חיפה ות"א.
המרכז התפעולי של החברה נמצא בשדה-דב (כולל מערך האחזקה), ואילו ההנהלה והשיווק יושבים במשרדים שנמצאים באזור הבורסה ברמת גן.
לאחרונה, חלה ירידה במספר הלקוחות הקבועים של החברה והצטרפותם של לקוחות חדשים לחברה, היא מועטה. הבעיה בה יעסוק המחקר הנוכחי הוא הירידה במספר לקוחותיה של החברה, בטיסות הפנים ארציות ובנוושא איכות השירות בחברת "ישראייר".

תגים:

איכות · השירות · נאמנות · לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות ונאמנות הלקוחות בחברת "ישראייר"", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות ונאמנות הלקוחות בחברת "ישראייר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.