היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית ונאמנות צרכנים בחברת "יס"

עבודה מס' 064069

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש קשר בין אסטרטגיית השיווק ורמת השירות ואיכותו בחברת "Yes" לבין נאמנות הלקוחות של החברה?

9,844 מילים ,20 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הבעיה העסקית: לאחר פרסום תעריפי החברה וכל השירותים אותם תספק " Yes " החברה השקיעה כסף רב בהתקנת צלחות לווין ויצירת תשתית ללקוחות שהצטרפו אליה עוד לפני השקתה, כל זאת חינם אין כסף - זאת בעקבות אסטרטגיה שיווקית בה נקטה החברה. אולם חלק מסויים מאותם לקוחות החליט לאחר פרסום התעריפים והשירותים שאותם תתן החברה לבטל את המינוי כלקוח החברה, למרות שכבר ברשותו ציוד (צלחת לווין) שעל הרכבתו ורכישתו כבר הוציאה החברה כספים רבים.
שאלות המחקר:
* מהם הגורמים המרכזיים אשר ישפיעו על קהל היעד להצטרף למעגל הלקוחות של חברת מהי רמת השירות הנתפסת בחברת " Yes "?
* כיצד משפיע גורם המחיר על החלטת הצרכן? מהם המאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד (גיל, הכנסה, השכלה וכדומה)?
מטרת המחקר היא לבחון האם יש קשר בין אסטרטגיית השיווק הקיימת בחברת " Yes " לבין נאמנות הלקוחות של החברה כפועל יוצא מרמת השירות ואיכותו אשר ניתנים בחברה
תאור שיטת הדגימה וגודל המדגם: מכל הלקוחות של החברה נבחרו באקראי 60 לקוחות להם הוצע למלא את השאלון. בסך הכל הוחזרו 50 שאלונים מלאים. המדגם היה מקרי פשוט מתבסס על לקוחות שהסכימו לענות על השאלונים.

תוכן עניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 תאור הנושא
1.2 הבעיה העסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרה יישומית
1.5 חשיבות המחקר
1.6 רציונאל המחקר
1.7 הגדרת המשתנים
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 אסטרטגיה וטקטיקה
2.2 אסטרטגיה מהי -
2.3 חשיבותו של תכנון אסטרטגי
2.4 אסטרטגיה כלפי קונים
2.5 חשיבה אסטרטגית
2.6 מודל איכות השרות
2.6 מודל חמשת הפערים -
2.7 איכות השירות
2.8 מהי תרבות של שירות?
2.9 מיצוב תדמית השירות
2.10 השרות בשרשרת הערך
2.11 הערכת מפגשים
2.12 קרי שביעות רצון לקוחות
2.13 המודל האינטגרטיבי לטיפול בפניות לקוחות
2.14 השערות המחקר
פרק 3 - מתודולוגיה
3.1 שיטות המחקר
3.2 משתני המחקר משתנה בלתי תלוי
3.3 המדגם
3.4 כלים
3.4.1 מהימנות ותקיפות השאלון:
3.4.2 תהליך איסוף הנתונים:
3.4.3 מגבלות המחקר הנוכחי
3.4.4 שיטת הניתוח
פרק 4 - ממצאים
פרק 5 דיון וניתוח
פרק 6 - סיכום מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השידורים בחברת " Yes " הם מגוונים יותר, בעלי מספר ערוצים רב יותר מהמתכונת הנוכחית אשר קיימת בערוצי הכבלים.
בחברת " Yes " שותפות חברות התקשורת המובילות במשק הישראלי עם יכולת כלכלית ופיננסית מוכחת, ששמו לעצמן למטרה לשפר את איכות הטלוויזיה בישראל.
החברות הן: "פועלים השקעות", "גילת תקשורת בע"מ", "יורוקום בע"מ", "בזק", "כלל ישראל", "קבוצת לאודר", "ישפאר", "לידן השקעות בע"מ".

תגים:

שיווק · נאמנות · לקוחות · כבלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית ונאמנות צרכנים בחברת "יס" ", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית ונאמנות צרכנים בחברת "יס" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.