היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקמת אתר אינטרנט - TMARKETING.COM

עבודה מס' 060967

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הרעיון, ההקמה, פלח השוק, המתחרים, שיווק האתר וכיצד האתר ירוויח.

6,812 מילים ,25 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת ברעיון להקמת אתר אינטרנט, וביישום הרעיון הזה. הכוונה היא לאתר שיווקי שכמוהו עדיין לא נראה, והוא פותר חלק גדול מהבעיות של אתרי השיווק הנוכחיים. לאתר קראתי TMARKETING.COM, שם ללא כל משמעות.
בפרק הראשון מוסברים מונחים הקשורים לנושא העבודה, החל משיווק והגדרת השיווק, קהל יעד, מיהו ואיך מוצאים אותו, שיטות מכירה שונות, מהי רשת האינטרנט, מכירות באינטרנט, שיווק באינטרנט, נתונים לגבי מכירות באינטרנט בשנים קודמות וכו'.
בפרק המעשי יש את המתודולוגיה של האתר, בדיקות שטח לגבי אתרים קיימים והשוק הפוטנציאלי שלו, בדיות של אתרים מתחרים וניתוח האתרים הללו, כולל גרפים, איך יראה האתר מבחינה ויזואלית, איך יעבוד האתר מבחינה טכנית, יתרונות האתר מול אתרים קיימים ומול אמצעי פרסום אחרים וכמבון, כיצד האתר יכניס כסף לבעליו. בסיכום יש את עיקרי העבודה.
הביבליוגרפיה כוללת 25 פריטים, כולל חמישה פריטים באנגלית ומספר מאמרים ואתרי אינטרנט.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק תיאורטי
על האינטרנט, קהל יעד, שיווק ותורות שיווק, שיווק באינטרנט, מחקרים על התקדמות האינטרנט וקידום המכירות בו, איך מקימים אתר, שלד הבנייה.
פרק מעשי TMARKETING.COM - - האתר
מתודולוגיה, בדיקת שטח האם זקוקים לאתר, שוק המתחרים, איך יראה ויעבוד האתר, היתרונות שלו, קהל היעד, כיצד האתר ירוויח.
סיכום
סיכום עיקרי העבודה, רעיונות לעתיד, מסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

בסון, אורן. סודות השיווק אחד לאחד - www.Allmarketing.co.il
בר נתן, גיא. בניית מותג באינטרנט - www.Allmarketing.co.il
דייסון, אסתר. מהדורה 2.0: תכנית מתאר לחיים בעידן הדיגיטלי. ת"א: מודן, 1997, עמ' 24-30
הורניק, יעקב וקוטלר, פיליפ. ניהול השיווק. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 2000, עמ' 29-35, 700-747
הייטנר, אמיר. אינטרנט, תמונת מצב - www.bsh.co.il
הרמן, אדוארד ומקצ'סני, רוברט. "תקשורת גלובאלית, האינטרנט והמהפכה הדיגיטלית" מתוך: דב שנער (עורך), אינטרנט: תקשורת, חברה ותרבות. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 2001, עמ' 221-259
זילברברג, אמיר. מעגל המכירה באינטרנט - http://www.microsoft.com/israel/business/ecommerce/articles/sales.asp
כהן, מיכל. כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט - www.Allmarketing.co.il
לוי, עידו. אתר האינטרנט: פרצופה של החברה - www.Allmarketing.co.il
ליימן-ווילציג, שמואל. המדריך השימושי לתקשורת. ועדים: ת"א, 1994, עמ' 17-23, 79-123, 161-226
מקלוהן, מרשל. "המדיום הוא המסר" מתוך: דן כספי (עורך), תקשורת המונים: מקראה. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 1995, עמ' 26-32
סגאן, פול. "לקראת חברת רשת" מתוך: דב שנער (עורך), אינטרנט: תקשורת, חברה ותרבות. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 2001, עמ' 56-61
צרפתי, שלומי. מה צריך כדי להפוך פעילות באינטרנט לעסק רווחי. www.bsh.co.il
קארי, ג'ון. "התבגרות האינטרנט" מתוך: דב שנער (עורך), אינטרנט: תקשורת, חברה ותרבות. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 2001, עמ' 65-80
קארי, ג'ימס. "הרולד אדמס איניס ומרשל מקלוהן" מתוך: דן כספי (עורך), תקשורת המונים: מקראה. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 1995, עמ' 36-42
קונרד, לוינסון. "עסקים באינטרנט - גם אתה יכול". ת"א: המכון הישראלי לשיווק, 1996
קונרד, לוינסון. שיווק כלוחמת גרילה. ת"א: המכון הישראלי לשיווק, 1994
קרולי, דייויד ומאייר, פול. "התקשורת בהיסטוריה - טכנולוגיה, תרבות, מדע: סקירה היסטורית" מתוך: דן כספי (עורך), תקשורת המונים: מקראה. ת"א: האוניברסיטה הפתוחה, 1995, עמ' 12-25
Everard, Jerry. Virtual States. London: Routledge, 2000, pg. 84-95
Flichy, Patrice. Dynamics of Modern Communication. London: Sage Publication, 1991, pg. 138-171
Jones, Steve. Doing Internet Research. London: Sage Publication, 1999, pg. 5-27
Leebaert, Derek. Technology 2001. Massachusett: Massachusett Institute of Technology, 1994, pg. 176-201
Tapscott, Don. The Digital Economy: Promise and Peril in the Age of Networked Intelligence. Ney-York: McGraw Hill, 1996, pg. 43-69

תגים:

אינטרנט · אתר · בנייה · הקמה · הרשת · כסף · מחשב · מחשבים · מכירות · קידום · רווח · רשת · שוק · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמת אתר אינטרנט - TMARKETING.COM", סמינריון אודות "הקמת אתר אינטרנט - TMARKETING.COM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.