היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין צורת הבאנר באתר האינטרנט למספר הכניסות לאתר של חברת גולטרייד בע"מ

עבודה מס' 062465

מחיר: 337.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין אטרקטיביות הבאנר לבין כמות ההקלקה.

10,364 מילים ,35 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מבוא
2.1הצגת הבעיה
2.2מטרות המחקר וחשיבותן
2.3רציונל המחקר
2.4שאלות מחקר
סקירת הספרות
3.1כמות הכניסות לאתר (משתנה תלוי(
3.2מידת האטרקטיביות של כל פרסומת (משתנה מסביר(
3.3סיכום הסקירה
שיטת המחקר
4.1משתני המחקר
4.2השערות המחקר
4.3מערך המחקר
4.4אוכלוסיית המחקר ושיטת המדגם
4.5שיטת הדגימה
4.6כלי המחקר
4.7מגבלות המחקר
ממצאים
5.1מאפייני קבוצת המדגם
5.2בחינת ההשערות
5.3מתאמים נוספים
דיון
סיכום
7.1מסקנות.
7.2המלצות אופרטיביות
7.3תרומת המחקר
7.4המלצות למחקר המשך
ביבליוגרפיה
נספח- שאלון לדוגמא

אין צורך להרחיב אודות האינטרנט לצורכי מסחר. החשיבות ידועה לכל. העניין העולמי הוא
בחידושים היום יומיים. על פי הערכות שונות, עד שנת 2005, יהיו בעולם מיליארד מכשירי אינטרנט
ניידים, בטלפונים ניידים, איתוריות או ביומנים אלקטרונים, ועד 2010 יתווספו כל שנה מיליארד
חיבורים לאינטרנט.
השיווק כיום באינטרנט הינו רחב ביותר: החל ממוצרי בית, מכשירי חשמל, מוצרי השקעה (מכוניות
וכלי עבודה) וכלה במזון. למעשה כמעט כל מוצר נמצא בצורה כלשהי באינטרנט. החיסרון של כלי
שיווקי מעין זה הוא שקשה לשווק בו שירותים- שירות הוא דבר שלא ניתן לחוש אותו בראיה אלא
רק לקבל חוות דעת ולכן הצלחת השיווק עלולה להיות מוגבלת יותר.

הבעיה הנדונה בעבודה זו היא שחברת גולדטריד השקיעה כסף רב בפיתוח אתר ובפרסומו. בבדיקות
שנערכו לאורך השנה האחרונה התברר כי כמות הכניסות לאתר היו בשיעור נמוך מהציפיות
המוקדמות, כלומר הפסד כספי ניכר. מטרות המחקר האופרטיביות הן להציע לחברה כיצד לפרסם
את האתר ואיזה באנר להציב בראש האתר וכן לגבי כל קבוצת מוצרים שהחברה מציעה. בנוסף
מטרת המחקר, למצוא קשר בין אטרקטיביות הבאנר לבין כמות ההקלקה.
בחלק התיאורטי של העבודה נסקרה רשת האינטרנט וכיצד הציבור נכנס לאתרים. נמצא כי יש
קשר בין צורת הבאנר לבין רצון הציבור להכנס לאתר. לאחר הסקירה, בה נסקרו מחקרים ודעות
בקשר עם אתרי אינטרנט, ביצעתי מחקר ע"י שאלון על מנת "לפלח" את הרכישות באינטרנט, על פי
מבחנים סטטיסטים.
כלי המחקר הוא שאלון. השאלון הוא שאלון "סגור" כלומר יש לציין את התשובות של הנדגם.
בתחילת השאלון נשאל את המרואיין שאלות אודות משתנים דמוגרפיים: מין, גיל, מוצא, השכלה,
רמת הכנסה וכו'. בחלק השני של השאלון נשאל האם הוא מוכן לקנות במסחר אלקטרוני על פי
באנרים מסוימים; האם צורתו החיצונית של הפרסום משפיע עליו- מה משפיע יותר בצורת הפרסום
וכד'.

מקורות:

גרוניך א., (2000) מגזין INTERNET WORLD ישראל, גיליון 25 פברואר 2000, עמ' 40-46.
נחמיאס דוד נחמיאס חווה, (1992), שיטות מחקר במדעי החברה, רשף.
בייט מרום רות (1986), שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו, יחידו 1-3, האוניברסיטה הפתוחה.
בירנבאום מנוחה, (1995), מי מפחד מעבודות מחקר?, תל אביב: מפעלים אוניברסיטאיים.
הורניק י., (1997), "ללכוד את הגולשים ברשת", סטטוס-ירחון לחשיבה ניהולית מס' 73, 1997, עמ' 55-59.
מרשל מ (1997), "מדיום חם ומדיום קר", בתוך דן כספי (עורך) תקשורת המונים, תל-אביב, האוניברסיטה הפתוחה.
פרדימן ע., (2000) , "אינטרנט אבל לא מה שהכרנו", אותות אפריל עמ' 4-6.
צגלה ג. (2000) "שיווק גלובלי באינטרנט", אינטרנט עכשיו, ינואר 2000. עמ' 32
צגלה ג.(1999), "קניה ומכירה של פרסומות באינטרנט", אינטרנט עכשיו, אפריל, עמ' 30-31.
Adams P.(2000), "For Your Eyes Only (Determining Click Through Rates For Online Advertising)", Adweek New England Adv. Week, Jan 10, . P. 14.
Branzburg J (2000), "Onling Information Services", Technlogy And Learning Dayton, Mar Pp.36-54
Caroline C, Andrew J. Parsons, Varsha Rao And Michael P.(1997) "The Real Impact Of Internet Advertising", The Mckinsey Quarterly, Summer.
Dreze X Ffed Zufryden (1998), "Is Internet Advertising Ready For Prime Time", Journal Of Advertising Research Ny, May/Jun .
Dylan T (1999), "Online Advertising: A $3 Billion Industry Limping On Its Last Legs", In Infoworld, Oct 4, P 72
Elain K F L Xueli H, Stanners, J (1998) "Comparing The Effectiveness Of The Web Sit With Traditional Media", Journal Of Adverising Research Ny Sep/Oct.
Gina G (1999), "What Makes Women Cllick?" Internet Advetising Bureau (Iab)/
Gable, W. Brad Cpm, And B. Cohn T (1999) "Value Over Image", Journal Of Property; Nov/Dec;P: 26-29
Griffin K Whitehead R G (1998) , "Banner Advertising On The World Wide: An Analysis International Journal Of Management Poople Jun 1998.
Jan Weaver, (2000) "Bad-Mouth The Banner", Pc/Computing, Jan P. 93.
Jeffrey Branzburg, "Onling Information Services", Technlogy And Learning Dayton, Mar 2000.
Kim B S. (1999), "How Nline Users Respond To Privacy Concerns", Journal Of Advertising, Provo Fall.
Kuen-Hee Ju-Pak (1999), "Content Dimensions Of Web Advertising", International Jornal Of Advertising, May .
Lorge Sara (1999), "Banner Ads Vs. E-Mail Marketing", Sales Marketing Management, August, 15
Michael M (1998), "Why Banner Ads On The Web Stink", E-Mediaweekly, Sept 7
Mie-Yun Lee, "Using Banner Ads To Ads To Generate Traffic For Your Would Web Sites, Houston Business Journal 10/1999
Ronald E Mcgaughey Kevin H M (1998), "The Internet As A Marketing Tool", Journal Of Marketing Theory And Practice, Statesboro,Summer
Shyam S, Sunetra N (1998), "Does Web Advertising Work?" Journalism And Mass Communication Quarterly Columbia, Winter
Wilson T. (2000), "Interenet Advertisers", Internetweek, Jan 24, P. 65 (Full Text, Copyright 2000 Cmp Publications, Inc.
Wadsworth, K H(1996), "The New Marketing Forontier",Jornal Of Property Management, Chicago, May/Jun.
Kassaye W. (1997), "Www - Evaluation", International Journal Of Advertising, May
Ronald E Mcgaughey Kevin H Mason, "The Internet As A Marketing Tool", Journal Of Marketing Theory And Practice, Statesboro, Summer S
Lorge S., (1999) , "Banner Ads Vs. E-Mail Marketing", Sales Marketing Management, August P 15
Wadsworth, Kent Hansen, "The New Marketing Forontier",Jornal Of Property Management, Chicago, May/Jun 1996.
W.Kassaye W., "Www - Evaluation", International Journal Of Advertising, May 1997
Xavier Dreze Ffed Zufryden (1998), "Is Internet Advertising Ready For Prime Time", Journal Of Advertising Research Ny, May/Jun 1998.

תגים:

שווק · באנטרנט · רשת · מחשבים · מוצרי · צריכה · מדיה · גולשים · דואר · אלקטרוני · מייל · קישוריות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין צורת הבאנר באתר האינטרנט למספר הכניסות לאתר של חברת גולטרייד בע"מ", סמינריון אודות "הקשר בין צורת הבאנר באתר האינטרנט למספר הכניסות לאתר של חברת גולטרייד בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.