היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגורמים הויזואליים המשפיעים על יעילות הבאנר בפרסום ברשת האינטרנט

עבודה מס' 067563

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר באמצעות שאלונים וניתוח סטטיסטי שלהם.

5,125 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו מתמקדת בשאלה: מה הם הגורמים הויזואליים המשפיעים על יעילות הבאנר בפרסום מוצרים בעלי רמת מעורבות שונה?

על מנת לענות על שאלת המחקר שלי והשערותיה, בחרתי במתודולוגיה האמפירית. הרקע התיאורטי למחקר זה נאסף בסקירה ספרותית מעמיקה והנתונים האמפיריים נאספו בעזרת שאלונים שהועברו לנבדקים והם נותחו בניתוחים סטטיסטיים מתאימים, כגון מבחן Chi-Square Test. לחלק מהנבדקים נשלח בדואר האלקטרוני לינק המקשר אותו לסרטון שהועלה על ידי באתר: www.youtube.com , ואילו שאר הנחקרים הקליקו על הקישור כשהוא הופיע בדף הפרופיל שלי באתר www.facebook.com.
על השאלון ענו שישים נבדקים (גברים ונשים) בגילאי 18-54, מרחבי הארץ, דוברי עברית.
כלי המחקר הוא סרטון בו מופיעה הקדמה המציגה את ההנחיות, מבלי לחשוף את מטרת המחקר.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
2.1. הבאנר כאמצעי פרסום
2.2. רמת מעורבות
2.3. טקסטואלי או תמונתי - מה עדיף?
2.4. האם הגודל קובע?
3. מתודולוגיה
3.1. אוכלוסיית המחקר
3.2. כלי המחקר והליך המחקר
4. ממצאים
5. דיון
6. ביבליוגרפיה
7. נספח

קטע מהעבודה:

באנרים הם תמונות גרפיות (בדרך כלל בגודל 60*480 פיקסל) המוצגים בדפי HTML ומשתמשים בהם למודעה (Interactive Advertising Bureau, 2002 מתוךFaber, Lee & Nan, 2004). הם בדרך כלל מופיעים בצורה מלבנית וממוקמים למעלה, בצדדים או לאורך צד העמוד (Edward et al, 2002 מתוך Palanisamy & Wong, 2003) או מנוע החיפוש ( Sipe, 2003מתוך Palanisamy & Wong, 2003). חלק מהבאנרים יכולים לזוז עם הדף כשמגוללים אותו, דבר העשוי להיות יותר אפקטיבי לצרכן, שהמודעה זמינה כל הזמן (Palanisamy & Wong, 2003). מכיוון שהבאנרים באופן כללי מוצגים בפריפריה, הם לא מפריעים לפעילות העיקרית של הצופה בעמוד. כמו כן, הצופים לא צריכים לעשות כלום להמנע מהבאנר (English & Pearce, 1999 מתוך Palanisamy & Wong, 2003).

תגים:

פופ-אפ · רמת מעורבות · טקסטואלי · תמונתי · רמת מעורבות · אינטרנט · ניהול הפרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגורמים הויזואליים המשפיעים על יעילות הבאנר בפרסום ברשת האינטרנט", סמינריון אודות "הגורמים הויזואליים המשפיעים על יעילות הבאנר בפרסום ברשת האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.