היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיית הנישואים בתוך קהילת המהגרים מאיראן

עבודה מס' 070005

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר איכותני בקהילת המהגרים הפרסים בשכונת בברלי הילס.

14,352 מילים ,16 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

נושא המחקר יתמקד בסוגיית הנישואים בתוך קהילת המהגרים מאיראן, תוך חקירת הנורמות בנושא זה בקהילה ובאופן בו הן נשמרות ומועברות לדור הבא של מהגרים אלו.
שאלת המחקר: מה המשמעות שמעניקה קהילת המהגרים מאיראן לנישואים בתוך הקהילה ובאיזה אופן היא משמרת ומעמיקה את נורמותיה וערכיה המסורתיים בנושא זה לצאצאיה החיים בעולם המודרני של ימינו?
אוכלוסיית המחקר הינה אוכלוסיית המהגרים מאיראן, המכונים "פרסים" Persian)), המתגוררת בשכונת בברלי הילס בלוס אנג'לס שבארצות הברית.

מתוך המתודולוגיות השונות בחרתי לערוך ראיונות עומק ותצפית משתתפת:
* ראיונות העומק כללו הן ראיונות עם גברים ונשים בני הקהילה הפרסית היהודית בבברלי הילס, אשר נולדו וגדלו כל חייהם בארה"ב (דור ראשון) וכיום הם נשואים, והן ראיונות עם ילדיהם הבוגרים, נשואים ורווקים כאחד, של הורים מדור ראשון בקהילה זו.
כל המרואיינים הינם קרובי משפחתי או חברים טובים של משפחתי או שלי, שהכרתי במהלך שהיותיי הרבות בלוס אנג'לס. בעבודה אציג אותם בשמות בדויים.
* התצפית המשתתפת נערכה בטקס חתונה שהתקיים בקהילה ב-2012.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע כללי על קהילת ה - Persian Jews
מתודולוגיה
תמה 1 - אינדיבידואל ומשפחה
תמה 2- ספירת הפנים וספירת החוץ
תמה 3- התייחסות כלכלית לנישואים
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח 1 - תצפית חתונה
נספח 2 - רשימת ראיונות ותצפית

קטע מהעבודה:

על אף שבמרוצת השנים חלו בהם שינויים רבים בשל השפעת האיסלאם, הטקסים עצמם, המושפעים מהמסורת הזרתוסטרית העתיקה, נותרו די דומים לה. פרייס (Price, 2011) סוקר במאמרו את ההיסטוריה והסימבוליות שבטקס הנישואים הפרסי. הוא מציין כי הנישואים הם אירוע גדול ומשמעותי ונמשך על פני שניים- עשר ימים. הוא נחגג ברוב פאר והילולה ובנוכחות קהל רב. אביא חלק מדבריו כעת:

תגים:

נישואין · נישואים · זוגיות · מנהגי נישואין · איראן · יהודי איראן · ראיון · ראיונות · מהגרים · הגירה · קהילות · תצפית · איכותני · ספירת הפנים · ספירת החוץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיית הנישואים בתוך קהילת המהגרים מאיראן", סמינריון אודות "סוגיית הנישואים בתוך קהילת המהגרים מאיראן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.