היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיית המחבלים המתאבדים וייצוגם בקולנוע פלסטיני

עבודה מס' 067203

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגיית האיסתישהאדיין (מחבלים מתאבדים) בסרטו של האני אבו אסעד "גן עדן עכשיו" וסרטו של ג'וליאנו מר-חמיס "הילדים של ארנה".

1,098 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

ערכתי השוואה בין ייצוג המחבל המתאבד בשני סרטים, אף שהסרטים הם מז'אנרים שונים; "הילדים של ארנה" דוקומנטרי, ו"גן עדן עכשיו" עלילתי, אך שניהם עוסקים בתופעת המתאבדים.
על אף השוני, אני רואה בשני הסרטים משלימים זה את זה בתופעת המתאבדים, כאשר הסרט הראשון מפרט את רקע החיים והדרך לצמיחת השאהיד מילדותו, והסרט השני את הרגעים שלפני, מנקודת ראותו ואמונתו של המתאבד.
במסגרת שיעור בקולנוע פלסטיני.

קטע מהעבודה:

הסרט "גן עדן עכשיו" של אבו אסעד מ-2005, מבוסס באירוניה על הביטוי "שלום עכשיו". הסרט מעז לחקור לעומק את תופעת פיגועי ההתאבדות ומספק נקודת מבט ייחודית: המבט של המחבל המתאבד היוצא למסור נפשו למען פלסטין ע"י רצח יהודים וגן העדן המובטח לו.
עליי לציין שהתאכזבתי מהסרט. למרות ההתנגדויות שהיו בזמנו בישראל על הסרט, חשבתי שחשוב לראותו. אבל כשצפיתי בו הרגשתי שאני צופה במניפסט תעמולה פלסטיני, שמיועד לצופים בשוויצריה ומעדיף לוותר לעיתים על אמינות בדיאלוגים מגמתיים: כששני פלסטינים עובדי מוסך פשוטים מדברים בשפה מליצית על עוולות הכיבוש, ביניהם, או עם המפעיל הפלסטיני, זה מריח לא אמין.

תגים:

קולנוע · פלסטין · ערבי · פלסטיני · טרור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיית המחבלים המתאבדים וייצוגם בקולנוע פלסטיני", סמינריון אודות "סוגיית המחבלים המתאבדים וייצוגם בקולנוע פלסטיני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.