היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיית ההסכמה בחוזים מקוונים

עבודה מס' 066354

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגיית ההסכמה בחוזים מקוונים: כיווני הרפורמה בדיני חוזים

8,681 מילים ,47 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

רשת האינטרנט היא יותר מאשר אמצעי שיווקי חדש או כלי תקשורות חדש לכריתת חוזים. כוון שטכנולוגיה אינה יכולה להיות ניטרלית, חלה על בתי משפט חובה להכיר ולהתייחס אליה כאשר הם דנים בקיום ההסכמה ההדדית בין הצדדים בחוזה אשר נכרת באמצעים אלקטרונים או כאשר הם מיישמים את מבחן "הצעה וקיבול". שאלה נוספת, אליה אתייחס, היא האם וכיצד המחוקקים, בארץ בארה"ב ובאירופה, מנסים לספק לבתי משפט ולמשתמשי האינטרנט, את הכלים להתמודדות עם תופעת החוזים המקוונים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - חוזים מקוונים כתחום מחקר חדש
פרק 2 -חוזה מקוון כחוזי עטיפה
פרק 3 - חוזה מקוון עם סוכנם אלקטרוניים
פרק 4 - חוזה מקוון בין מחשבים אוטונומיים
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

כפי שכבר ציינתי לעיל, קצב ההתפתחות הטכנולוגית מקדים את התפתחויות המשפטיות. רוב החוקים החדשים, הנוגעים לתחום החוזים המקוונים, מכירים בעובדה זאת ונוקטים בגישה המינימליסטית כאשר המטרה היא לקדם את המסחר האלקטרוני. הגישה הזאת בא לידי ביטוי בצורה ביותר בחוק העסקאות האלקטרוניות האחיד שהוצע למדינות של ארה"ב ב-1999:
"This Act has been drafted to permit flexible application consistent with its purpose to validate electronic transactions. The provisions of this Act validating and effectuating the employ of electronic media allow the courts to apply them to new and unforeseen technologies and practices. As time progresses, it is anticipated that what is new and unforeseen today will be commonplace tomorrow."

תגים:

חוזה · מחשב · הסכמה · אינטרנט · חוזה · מקוון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיית ההסכמה בחוזים מקוונים", סמינריון אודות "סוגיית ההסכמה בחוזים מקוונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.