היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם הריון מפחיד את הגברים?

עבודה מס' 068930

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השינוי בתפקיד הגבר בתהליך ההריון.

786 מילים ,23 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

ב- 98% מהלידות בארץ מלווים הגברים את בת זוגם בחדר הלידה, רובם מתוך היענות למה שהם מפרשים כציפייה של החברה ושל בת זוגם, הגם שהדבר נעשה תוך רגשות רתיעה ומבוכה כבדים. גם העובדה שרובם מדווח על הלידה כחוויה טראומטית אינה מרתיעה אותם מלמלא אחר הציפייה מהם. על הגברים במשפחה "להמציא" את תפקידיהם החדשים גם בלידה ובאבהות כשהם מוצאים עצמם מבולבלים, חוששים, חרדים וזקוקים לתמיכה והנחיה בדומה לזה שמקובל אצל נשים בהיריון. כשהמבנה והתפקידים במשפחה וכשקווי המתאר של הזוגיות מיטשטשים, נראה שיש להתמקד, עתה יותר מתמיד, בהתבוננות בתפקיד האינטימיות בזוגיות, כגורם יסוד במשפחה. בהקשר זה יש לראות בשיתוף הגובר של הגבר בתהליך ההיריון והלידה תרומה משמעותית להעמקת האינטימיות. מערך הציפיות החדש והבלתי מוכר, בתוך חוסר המובנות, יוצר בלבול באשר לתפקידו ומקומו של הגבר.

קטע מהעבודה:

במסגרת השינויים שעוברת המשפחה, המובלים בחלקם הגדול על ידי המהפכה הפמיניסטית (1998(Jamieson, , אחד היסודות המסורתיים לקיום המשפחה ((White&Klein, 2006, ההיריון והלידה, הם מזה 20 שנים חוויה משותפת לגבר ולאישה בזוגיות (ישראלי, 2010). על הגברים במשפחה "להמציא" את תפקידיהם החדשים גם בלידה ובאבהות (Beck-Gernsheim, 2002) כשהם מוצאים עצמם מבולבלים, חוששים, חרדים וזקוקים לתמיכה והנחיה בדומה לזה שמקובל אצל נשים בהיריון (ישראלי, 2010).

תגים:

הריון · לידה · גברים · נשים · מגדר · פמיניזם · שוויון · משפחה · דמוקרטיזציה · זוגיות · אינטימיות · יחסים · אבהות · רגשות · הגשמה עצמית · בני זוג · רגשי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם הריון מפחיד את הגברים?", סמינריון אודות "האם הריון מפחיד את הגברים?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.