היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק במערכת הבריאות - גלולה למניעת הריון (תרגיל)

עבודה מס' 066174

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית המוצר, תיאורו, והשיווק שלו, תוך התייחסות לתמהיל השיווק, חמשת ה-P וארבעת ה-C.

1,712 מילים ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא ליישם תיאוריות שונות בשיווק של מוצר חדש שעדיין לא קיים בשוק הבריאות הנוכחי. עבודתי עוסקת במוצר אותו בניתי ושיכללתי-אלו הן גלולות למניעת הריון בשחרור מושהה-כלומר כאלה הניתן לקחתן פעם בשבוע בלבד! יש להן תוספת של וויטמין C- ע"פ מחקרים נמצא כי ויטמין זה עוזר לחזק את מערכת החיסון שלנו ולהפיכתה לעמידה יורת בפני המחלות השונות.
המוצר פונה לנשות המאה ה-21, נשים יפות, קרייריסטיות- אשר ברוח כל אלה אין להן זמן לעסוק הן במשפחה והן בעבודה, ולמרות זאת מצליחות לאזן את כל הנ"ל. הן זקוקות לאמצעי מניעה נגיש, שבו האפשרות לשכוח לקחתו נמוכה-לכן נציע להן את "אלגרה"-גלולות חדשות ומשופרות!
בעבודה ישנו תיאור של פלחי שוק וקהל היעד.
בנוסף-ניתוח של המוצר והשוק ע"פ SWOT.

קטע מהעבודה:

* פילוח גאוגרפי- מבחינת מדינות, הדרישה במקומות בהם המודעות לאמצעי מניעה נמוכה, כגון מדינות אפריקה-אשר מכילה מדינות מתפתחות רבות תהייה דרישה פחותה למוצר. במקומות הללו לרוב גם האישה "מוגדרת" כ"אמא" -דמות דואגת למשפחה ולכן ערך חי המשפחה והבאת ילדים לעולם הוא חשוב ביותר. נשים כאלו לא ישתמשו באמצעי מניעה בדר"כ. אלו מדינות אשר כלכלתן נמצאת בשפל, ארצות עניות. סביר להניח שהמשפחות יעדיפו לקנות מוצרים אחרים כגון מזון וכו', מאשר תרופות הנחשבות ל"מותרות" ואינן מצילות חיים-כלומר אינן "קריטיות".

תגים:

מוצר חדש · תמהיל · שיווק · פילוח שוק · קהל צרכנים · SWOT בריאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק במערכת הבריאות - גלולה למניעת הריון (תרגיל)", סמינריון אודות "שיווק במערכת הבריאות - גלולה למניעת הריון (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.