היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינוי שיטות התשלום והתגמול (תרגיל)

עבודה מס' 061275

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגי התגמולים הקיימים לעובד תוך השוואה לתגמולים מסורתיים.

2,000 מילים ,3 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

ארגון, שמעונין לפעול בצורה אופטימלית צריך להבין ולהבהיר לעצמו מה מצפה העובד מעבודתו, מהם המטרות וסיפוקים שלו ומה הם המניעים העשויים לפעול עליו באותו זמן. כדי להביא את העובדים לפעול בצורה רצויה (מוטיבציה חיובית) צריך להבין את מכלול הצרכים והציפיות ולדאוג לעודד אותו ולתמוך בו.
אחת הבעיות המרכזיות בארגון היא איך להפגיש את מטרות העובדים עם אלה של הארגון. בדרך כלל המטרות לא זהות מכיוון שמטרתו העיקרית של הארגון היא להביא לניצול מירבי של גורמי הייצור השונים (גם של העובדים) וכן להוריד (עד כמה שניתן) את הוצאות הייצור ליחידה. העובד כפרט - אם אינו נמנה על ההנהלה ואם אין לו בעלות בארגון - מטרות אלה רחוקות. לכן יש לעורר את הפרט בעזרת מניעים שיניעו אותו לפעול בהתאם לציפיות הארגון. לשם כך מקיים כל ארגון מערכת תגמול - מעין "תודה" הניתנת לעובד מכיוון שנהג בהתאם לדרישות הארגון. מקובל לראות בתגמולים אלה עידוד המיועד לעורר מניעים נאותים להם מצפה הארגון ובעזרת נוסחה נכונה של עידודים ייתכן שילוב של מטרות העובד עם מטרות הארגון. עבודה זו דנה בסוגי התגמולים הקיימים לעובד תוך השוואה לתגמולים מסורתיים ופירוט התגמולים השונים הקיימים כיום וכיצד הם באים לידי ביטוי בניהול משאבי האנוש של הארגון.

תוכן עניינים:
מבוא
הגישה המסורתית
הנטייה לאינדיבידואליזם בניהול משאבי אנוש
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

בר-חיים אביעד (1994) התנהגות ארגונית, חלק ב' פרק 5. האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי, דב (1980) אחריות חברתית בניהול
ינאי טאב, ג' . בלהה מנהיים (תשמ"ו) הגורם האנושי בעבודה.

תגים:

אישי · ארגון · גורם · המרצה · הסכם · חוזה · חומריות · טיילור · ייצור · כלכלה · כסף · מוטיבציה · מטרות · מנהל · מפעל · עובד · עידוד · קבלנות · קיבוצי · שכר · תנאים · תעסוקה · משאבי · אנוש · תשלום · תגמול · שינוי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינוי שיטות התשלום והתגמול (תרגיל)", סמינריון אודות "שינוי שיטות התשלום והתגמול (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.