היישום אינו מחובר לאינטרנט

השינויים הניהוליים שבוצעו במשטרה מאמצע שנות ה- 90 לפי שיטות TQM ו- MBO.

עבודה מס' 064931

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהם השינויים שחלו במשטרה כארגון לאחר יישום השיטה החדשה שמגמתה לתת מענה איכותי יותר של שירותים משטרתיים לאזרחים.

4,862 מילים ,16 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בעשורים האחרונים גדלה החשיבות של תהליכי ניהול והפעלת עובדים בצורות יעילות ובשיתוף העובדים בתהליכי ניהול ברמות שונות. ככל שמתפתח העולם המודרני כך נראה כי ארגונים גדולים רואים חשיבות רבה להתייחסות לדרישות החברה ובמציאת דרכי הניהול כדי להגיע לצורת ניהול אופטימלית ויעילה המספקת את אותן דרישות. שנות ה-90 הביאו בכנפיהם שינויים מרחיקי לכת בסביבה החברתית, כלכלית, אסטרטגית וניהולית במבנה ארגונים עסקיים.
TQM ו-MBO מהוות השיטות המשלבות בתוכן מרכיבים שונים של ניהול. המשטרה עצמה, כארגון ניהולי, השכילה להבין, מאז 1996 כי יש לארגן את הניהול בה בצורה שונה. המטרה היתה לפתח כלי עבודה ניהוליים למפקדים ושוטרים ובכך לסייע לארגן ולייעל את העבודה במשטרה.

מטרת עבודה זו היא לבדוק את השינויים שחלו במשטרה כארגון לאחר יישום השיטה החדשה שמגמתה לתת מענה איכותי יותר של שירותים משטרתיים לאזרחים. בנוסף לבדוק האם השיטה אכן מנוהלת בהצלחה או קיים פער בין התיאוריה למעשה, האם השיטה הנבחרת אכן מתאימה לארגון ומתנהלת בצורה מותאמת ויעילה.

תוצרי הלמידה בעבודה זו באים לשקף את מידת יישום העקרונות ותהליכי הלימוד בהחלת השיטה בארגון. כמו כן להפגין הבנה של הגישות הניהוליות המוצגות ביישומן בארגון ועד כמה הן פועלות ביעילות.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
איכות ניהול
ניהול איכות כולל - TQM
ניהול עפ"י יעדים - MBO
ניהול צוות
עבודת צוות
עקרונות לניהול צוות
שיפור בעבודת המשטרה
תיאור הבעיה
ניתוח עפ"י ניהול איכות TQM
עבודת צוות
MBO
מסקנות לשיפור
תוצרי למידה בהקשר לשיפור עבודת המשטרה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

דר' קליין-תאיר רואה במנהיגות הפנימית את מנהיגות העתיד. זוהי מנהיגות המאופיינת על ידי מטרה פנימית שמקורה באדם כמכלול ולא במאפייני אישיות במונהגים ולא במצבים. מנהיגות פנימית אינה מנסה להנהיג או להוביל אחרים אלא רק את עצמה. המטרה מבוטאת דרך הרצון להיות ייחודי, דרך חיפוש מתמיד אחר עניין ודרך הרצון להשאיר חותם משמעותי באמצעות יצירת חיים.
המנהיגות הפנימית "מפלרטטת עם עתיד תוך שינוי פרדיגמות" (שם, עמ' 11). להבדיל מהמנהיגות המסורתית העובדת עם שינוי הנשען על חיזוי עתיד ויצירת כיוון ברור, המנהיגות הפנימית מפלרטטת עם העתיד כלומר, היא סובלנית לעמימות, פתוחה להתנסויות, סקרנית, מחפשת אתגרים, יצירתית ומוכנה לקחת סיכונים. מנהיגות זו מתייחסת אל העתיד כאל אנרגיות כאל שדה מפגש מלא באופציות אינסופיות מעבר לידיעת המציאות הסובייקטיבית והפיזית.

תגים:

איכות · ניהול · משטרה · ארגון · שינוי · TQM · MBO · מנהיגות · מינהל · ציבורי · ביטחון · ארגוני

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השינויים הניהוליים שבוצעו במשטרה מאמצע שנות ה- 90 לפי שיטות TQM ו- MBO.", סמינריון אודות "השינויים הניהוליים שבוצעו במשטרה מאמצע שנות ה- 90 לפי שיטות TQM ו- MBO." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.