היישום אינו מחובר לאינטרנט

יזמות - רשת ארקפה

עבודה מס' 066262

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום ניהול היזמות בסניף ברשת ARCAFFE - ניתוח ההיבטים הניהוליים והארגוניים בסניף זה.

5,727 מילים ,17 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הרשת הינה המותג המוביל בתחום האספרסו ברים בישראל ושם נרדף לקפה איטלקי איכותי, לכריך גורמה ולמאפה צרפתי אמיתי. המותג מעניק חוויה מושלמת של מוצרי גורמה בשירות מהיר ובחוויה בינלאומית.
רמת נאמנות הלקוחות למותג גבוהה במיוחד עקב המחויבות העקבית של הרשת לאיכות.
צוות הניהול של הרשת מכיל 19 עובדים: מנכ"ל, מנהל תפעול,מנהל כספים, מנהל משאבי אנוש והדרכה,מנהל שיווק ומותג,מנהל ייצור ומנהל החזקה והקמה.
הצוות מהווה תשתית ניהול חזקה להוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה על פיה הקמת הסניפים הינה בבעלות עצמית ולא בשיטת זיכיונות.
לרשת 23 נקודות מכירה, כולל סניף ראשון בחו"ל, בפריז. עד סוף שנת 2005 יפתחו עוד מספר סניפים חדשים, ביניהם סניף דרומי באילת.
חזון החברה לפתוח 55 סניפים עד סוף שנת 2006 לעבוד מול שוק מלאה ולתת שרות מתאים ומכאן נוצר הרעיון לתת שירותים ואף לפתוח מקום ללקוחות עסקיים.
ניתן לזהות את התהליכים של הרשת לצורך יישום הפרויקט אשר כולל ניתוח סביבה פנימית וחיצונית.
מסקנות עיקריות שעולות מן העבודה הצורך לחשיבה יוזמת,כיצד ליישם את הרעיון,החזון של הרשת ,חשיבות תוכנית עסקית מקובלת בעולם העסקים על מנת להימנע ממכשולים שונים אשר נובעים מאי הכנת תוכנית עסקית, או הכנת תוכנית עסקית שאיננה מפורטת וברורה ומתוקצבת כהלכה.

דרוקר (2000) מגדיר יזמות כתהליך יישום של תהליכים, רעיונות ומוצרים. יזמות לדעתו מחייבת חיפוש מכוון אחר שינויים, ניתוח שיטתי של הזדמנויות המאפשרות הכנסת החידוש, איתור ובדיקה של תנאי השוק והערכות למתן תשובות (פתרונות) המגיעות בזמן הנכון, במקום הנכון ובמחיר הנכון.

עבודה זו תעסוק ביישום ניהול היזמות בסניף ברשת ARCAFFE.
כל סניפיה ממוקמים באזור המרכז, שמאופיין בתעבורה גבוהה.
העבודה תתמקד בניתוח ההיבטים הניהוליים והארגוניים בסניף זה.
על מנת להתמודד עם תחרות גוברת, נדרשים מרבית הפרויקטים בארגון בחיפוש דרכים שונות להתייעלות ולהקטנת הוצאות, על מנת להגדיל רווחיות ובמקרים מסוימים אף כדי לשרוד.

תוכן עניינים:
מבוא ורקע על הארגון
היבטים כלל ארגוניים
היבטים ניהוליים
פיתוח כוונות פעולה
ניתוח S.W.O.T
ניתוח המיזם על פי פורטר
תוכנית עסקית וחשיבותה
יכולות פיתוח של צוות הניהולי
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תרבות ארגונית
תרבות ארגונית מוגדרת כערכים, האמונות, המוסכמות החברתיות, הנורמות, שחברי הארגון שותפים להם. במידה ותרבות הארגונית חזקה, היא מבטיחה אפקטיביות גבוהה והצלחה עסקית בתנאי שהיא מעודדת הסתגלות לסביבה החיצונית.
הנהלת רשת ארקפה מעודדת מצוינות בכל הרמות, על מנת לקיים רשת יציבה וחזקה ויוזמת בסביבה עסקית ותחרותית. החברה מיישמת את מדיניותה זו על ידי קיום נהלים מנחים להתנהלות ארגונית מסודרת בתוך החברה ומחוצה לה.
הרשת מוודה כי ישנם מימדים שמתקיימים על מנת שהתרבות הארגונית תצליח כגון:
חדשנות- כל הזמן דואגת להיות חדשנית באיכות מוצריה. לקחת סיכונים בהקמת סניפים "אנחנו מתכוונים לצאת לפריפריות". כך אמרה ל"ידיעות אחרונות" בעלת ארקפה, שרה שמר. כמו כן הקמת 55 סניפים בתחזיות לשנת 2006.

תגים:

חדשנות · יזמות · מזון · בתי · קפה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יזמות - רשת ארקפה", סמינריון אודות "יזמות - רשת ארקפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.