היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת ארקפה

עבודה מס' 063266

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת איכות קליית פולי הקפה ברשת.

4,698 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

חברת "ארקפה רשתות בע"מ" הוקמה בשנת 1995 ע"י ד"ר שרה שמר ובעלה קובי שמר בשותפות אסטרטגית עם יצרן קפה איטלקי המוביל באיכותו - ארקפה איטליה, שמושבו בליבורנו שבחבל טוסקנה. כיום קיימות 14 נקודות ממכר של הרשת.
בחברה הובן כי לטריות הקפה השפעה מרכזית על הטעם והארומה שלו, ועל כן הוחלט להקים בארץ מרכז קלייה. הרשת מבצעת את רכישת פולי הקפה מאיטליה, מובילה אותם לארץ, קולה אותם בבית הקלייה ומפיצה לסניפים השונים.
התהליך בו בחרנו להתמקד לצורך בדיקת האיכות הינו קליית פולי הקפה בבית הקלייה.
לשם בדיקת איכות התהליך ניסחנו מדדי איכות, הגדרנו משימות איכות, איבחנו כשלי איכות ותקלות ונתנו הצעות אפשריות לפתרונן.
בנוסף ביקרנו בסניפים השונים, שוחחנו עם מנהלים ולקוחות, ביצענו סקרים וכן קראנו מאמרים על החברה, וגילינו שהרשת נתפסת איכותית ומרבית לקוחותיה נאמנים ומרוצים מרב מוצרי הרשת, ובמיוחד מהקפה הייחודי.
במסגרת תכנון כלי הערכה, ניסינו להתחקות אחר כל הפרמטרים אשר הוצגו בעבודה ובשל כך חיברנו שאלון המבוסס על מדדי הערכת התהליך.
בעזרת השאלון כומתה איכות התהליך ומניתוח התוצאות בודדו נקודות התורפה בביצוע התהליך. מניתוח התוצאות התקבל ציון כולל לתהליך : 3.99, ציון זה מספק ומראה על תהליך איכותי ותקין. יחד עם זאת יש לתת דגש וחשיבות לאיכות הנתפסת ולשימוש במקורות מידע על מנת לשפר את התהליך.
המלצתנו לארקפה להמשיך ולחקור לאורך כל הדרך ולמצוא דרכים להיות המובילה בתחום.
רצוי שארקפה תמשיך ליצור חדשנות מתמדת הן בקו המוצרים והן ברמת השירות, להיות פתוחה וקשובה ללקוחותיה, להבטיח ולשדר מקצועיות בכל תחומיה ולספק את רצונותיהם וצרכיהם.

תוכן עניינים:
1. מבוא
מטרות הפרויקט
1.1. המוטיבציה והצורך של התהליך
1.2. המתודולוגיה
1.3. מבנה העבודה
2. הגדרת התהליך
2.1. סקירת התהליך
2.2. משימית האיכות
2.3. תשומות
2.4. פעילות השינוי
2.5. תפוקות
2.6. תוצאות
2.7. מנגנון הפידבק
2.8. מנגנון תמיכה מינהלי
2.9. לקוחות
2.10. ספקים
2.11. בעלי עניין בתהליך
3. הגדרת האיכות
3.1. הגדרת איכות רלוונטית
3.2. מימדי האיכות
3.3. הגדרת מוצר לא תואם
4. הגדרת מערכת ניהול האיכות
4.1. הקריטריון
4.2. היחסים הפנימיים בין סעיפי הקריטריון
5. פיתוח מערכת ניהול האיכות : הערכה
5.1. כלי ההערכה
5.2. תוצאות ההערכה
6. פיתוח מערכת ניהול האיכות : תכנון ביצוע
6.1. מטרות שיפור האיכות
6.2. אסטרטגית היישום
7. מסקנות
7.1. מחקרים עתידיים
7.2. הערכה של הפרויקט
נספחים:
נספח 1 - שאלונים
נספח 2 - תרשים היסטוגרמות
נספח 3 - תמונות תהליך קלית הפולים
ביבליוגרפיה

תגים:

האיכות · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת ארקפה", סמינריון אודות "רשת ארקפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.