היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול השינוי (תרגיל)

עבודה מס' 065718

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת גורמי הצלחה וכישלון לתהליך של שינוי, תוך התייחסות לאירוע בעיריית ירושלים.

1,569 מילים ,3 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בניהול השינוי תוך התמקדות בגורמי הצלחה וכישלון בתהליך שינוי.
העבודה מציגה תיאוריות רלוונטיות לנושא השינוי וגורמי הצלחה וכישלון בשינוי, כגון: גישת המערכות הפתוחות, גישת המערכות העמידות המורכבות, גישת מחזור החיים הארגוניות ותיאורית הכאוס והפרדיגמות המסבירות את הצורך בשינוי.
העבודה מביאה את התיאוריות הרלוונטיות לגורמי הצלחה וכישלון בשינוי ומדגימה תיאוריות אלו בארגון בו עובד מחבר העבודה: עיריית ירושלים.
כותב העבודה מביע את חשיבתו הביקורתית על תהליך שינוי מהותי שבוצע בעיריית ירושלים - תהליך ההבראה שנחתם בין העירייה למשרד הפנים וההסתדרות, בה הוא קובע כי חוסר ההתאמה בין ההבנה בצורך לשינוי והגורם לו הביאו פתרון ותהליך שלוקה בחסר ולכן גם לא צלח כפי שתוכנן.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2. גורמי הצלחה וכישלון בניהול השינוי
3. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הדבר היחיד הבטוח לומר היום על הסביבה העסקית הוא שמשהו בטוח ישתנה בזמן הקרוב. זה יכול להיות שינוי קטן שהשפעתו תורגש רק במעט או שזה יכול להיות שינוי מהותי שהשפעתו על הארגון תהיה מרחיקת לכת. הדינאמיקה של התחרות וההשפעות של הגלובליזציה על התחרות, באמצעות הטכנולוגיה, מכתיבה לארגונים דרך אחת ויחידה לשרוד: הסתגלות מהירה למצב החדש, קריא - שינוי, שיביא את הארגון למצב תחרותי עד לשינוי הבא. שינויים אלו מאופיינים במספר תופעות, "בסביבה המשתנה במהירות ובעולם פתוח שכולם שותפים בו נוצרות תופעות חדשות" (לוי ע עמוד 11): אי ודאות והפתעה, מורכבות גדלה והולכת של מערכות ותהליכים, קצבי שינויים מהיר והיקף עוצמתם גדלים כל הזמן, השתנות העולם העסקי וכניסת "שחקנים" חדשים.

תגים:

המערכות · העמידות · המורכבות · מחזור · החיים · הארגוניות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול השינוי (תרגיל)", סמינריון אודות "ניהול השינוי (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.