היישום אינו מחובר לאינטרנט

ביקושים בענף\במוצר משתנים כתוצאה משינויים בהכנסות הצרכנים, במחירים של מוצרים תחליפיים\משלימים ובטעמי הצרכנים (תרגיל).

עבודה מס' 061206

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,558 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה מתמקדת בהשפעות של הכנסה, שינויים במחיריהם של מוצרים תחליפיים\משלימים והעדפות הצרכנים על ביקוש למוצר\ענף מסויים.
החלק הראשון של העבודה סוקר מודלים תיאורטיים של הביקוש תוך הבאת הגדרות מדוייקות של מושגים: "מוצרים תחליפיים", "מוצרים משלימים", "הכנסה", "העדפות הפרט", וניתוח תיאורטי של השפעותיהם על ביקוש למוצר\ענף. בחלק זה ישנה גם הבחנה בין השפעות אקסוגניות להשפעות אנדוגניות בכלכלה ושיוך של כל אחד מהגורמים הנ"ל לסוג ההשפעה המתאים.
חלק שני של העבודה כולל דיון ב 4 כתבות מהעיתונות הכלכלית, בהן מתוארות השפעות הגורמים המוזכרים למעלה כפי שהן מופיעות במציאות הכלכלית של ישראל. שתי כתבות מתוך הארבע מביאות דוגמה להשפעת שינוי במחירי המוצרים תחליפיים על ביקושי ענפים שונים, כתבה אחת מדברת על השפעת ההכנסה על ביקוש בענף התיירות וכתבה נוספת סוקרת השפעה של שינוי בהעדפות הצרכן על ביקוש למוצר חלב ספציפי. בדיון על הכתבות הסברתי איך כל אחת מהן משקפת את התיאוריות שנלמדו בכתה עד כה.
חלק שלישי של העבודה הינו החלק המסכם, שבו הבאתי את המסקנות שלי משילוב של ניתוח תיאורטי ובחינת המציאות של נושא העבודה. ראיתי שדוגמאות מהמציאות היום- יומית של ישראל יושבות בקנה אחד עם התיאוריות המובאות בספרות הכלכלית.

תוכן העניינים:
חלק 1 : מבוא
חלק ב: דיון והצגת דוגמאות
חלק 3: סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית

מקורות:

Case K., Fair R.(1996),Principles of Economics, Prentice Hall, Forth edition.
אורון י. , מארק נ.,עופר ל., (1996),מבוא למיקרו כלכלה, הוצ' עמיחי,תל אביב.
שחורי א.,09.01.2003,"ירידה ניכרת בכוונת הישראלים לצאת לחופשה בשלושת החודשים הקרובים", תוריסט גייד,גיליון 324.
מורגנשטיין ר., 17.02.2002,"אחרי 3 שנים של ירידות:עליה של 7% במכירות הנעליים בשוק המקומי",ידיעות אחרונות,מדור כלכלה.
יהב י., 11.12.2002, "אינטרנט מהיר:כדאי עכשיו?", ידיעות אחרונות,מדור כלכלה.
זומר נ., גאוני י., 19.12.2002, "עקב ההצלחה: תנובה צפויה להרחיב את המותג "יופלה" גם לתחום הגבינות", ידיעות אחרונות, מדור כלכלה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ביקושים בענף\במוצר משתנים כתוצאה משינויים בהכנסות הצרכנים, במחירים של מוצרים תחליפיים\משלימים ובטעמי הצרכנים (תרגיל).", סמינריון אודות "ביקושים בענף\במוצר משתנים כתוצאה משינויים בהכנסות הצרכנים, במחירים של מוצרים תחליפיים\משלימים ובטעמי הצרכנים (תרגיל)." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.