היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [201–300] מתוך 493
- גו'ליאטה של הרוחות / פליני 1965

- "פסגת הפחד"(מרטין סקורסזה:1991) האינטרטקסטואליות הגלויה, המהפכנות הסמויה

- ייצוג האישה - פליני מול אלן

- סטריאוטיפים נשיים בסרטי וולט דיסני

- היבטים פוסט-קולוניאליסטים בעבודתו של הבמאי תומר היימן - עפ"י ניתוח היצירה "בובות של נייר".

- זוגיות ומיניות ויחסים בעידן הדיגיטלי-אינטרנטי

- ההפרטה בבריטניה

- לקראת נרטיב רב-לאומי: "רשימת שינדלר" (1993)

- אינטר-טקסטואליות בסרטו של ז'אן לוק גודאר- "הבוז" (1963)

- "ד"ר סטריינג'לאב" של סטנלי קיובריק

- אותלו - ווליאם שיקספיר

- שמש נצחית בראש צלול - ניתוח סרט

- ג'אז בסרטים

- דמותה של האישה בקולנוע ההוליוודי

- ייצוגי המלחמה בתאטרון הסאטירי של חנוך לוין 1967-1973

- תכנית לימודים למרכז למידה לקולנוע

- הפרעת טורדנות כפייתית

- הקולנוע הפוליטי בברזיל בשנים 1930-1985 לאור התמורות המדיניות

- דמות האישה בסרטים מצויירים והשפעתה על החיברות

- מילוש פורמן: שימוש באירוניה, הומור וסאטירה להעברת ביקורת

- "פדרה פדרונה" (תרגיל)

- ניתוח הסרט צ'יינטאון של רומן פולנסקי (תרגיל)

- "מקדש מעט", המסע והקירבה המחודשת אל הקודש: פרדיגמות להשוואה ביצירה "אדם בן כלב"

- תהליך החיול וייצוגי הנשיות בסרט "מטאל ג'אקט" מנקודת מבט פמיניסטית

- יחסי הגומלין בין תיאטרון לחברה

- "כל העולם במה ואנחנו שחקנים בו" - האמנם?

- יחסי הגומלין בין תיאטרון קהילתי לחינוך

- "שר הטבעות": סיפור יצירתה של טרילוגיית הסרטים המצליחה ביותר בכל הזמנים

- דימוי הגבר ה"גיי" מול ה"סטרייט" בקולנוע האמריקאי - "כלוב הציפורים"

- שכול ואבל בחברה הישראלית בניתוח הסרט "מצור"

- חולה אהבה בשיכון ג'

- הסרט הישראלי ככלי לשינוי

- ייצוג צוענים בקולנוע

- הקונפליקט בקולנוע - "בשם האב"

- חשיבה יצירתית

- ניתוח אלמנטיים פנטסטיים בטרילוגיית הסרטים של אסי דיין.

- סטלקר - סרטו של אנדריי טרקובסקי

- "האחות בטי"

- Doppelgangers - ניתוח שלוש דמויות יריבות לגיבור בסרטיהם של האחים כהן.

- "אוססיונה", סרטו הראשון של לוקינו ויסקונטי

- השפעת ג'נדר על הצפייה בבאפי ציידת הערפדים.

- "בלוז על החוף" - סרט דקומנטרי על הפיגוע במייקס פלייס

- כל הרחובות כבר ריקים...

- הקונפליקט בראי הקולנוע - סאגת מלחמת הכוכבים.

- היחסים הבין טקסטואליים בין לילות כביריה (פדריקו פליני, 1956 ) לבין שושנת קהיר הסגולה (וודי אלן, . ( 1985

- השימוש בקומדיה ובהומור בקולנוע העוסק בנאצים ובשואה

- התפתחות התיאטרון מול התפתחות הדת והתרבות המערבית

- "פסיכו" היצ'קוק

- ייצוג המזרחים בקולנוע הישראלי בשנות ה-2000

- ייצוג שחורים באופרות סבון אמריקאיות ובטלנובלות ברזילאיות

- מוטיב השינה וההתעוררות בחלום ליל קיץ\שייקספיר

- מחזות בימי הביניים (תרגיל)

- שתיקת הכבשים

- "הענוגות הנלעגות" מאת מולייר (תרגיל)

- "סלאם סינמה" של מוחסן מחמאלבף (תרגיל)

- סרטיו של דיויד לינץ'

- וידאו והמרחב הטכנולוגי - הוידאו כאמנות.

- מלחמת וייטנאם בקולנוע האמריקאי

- יצירת האמנות בקולנוע של אנדרי טרקובסקי

- דמות הצבר בתיאטרון הסאטירי הישראלי

- איבנוב- הגיבור החדש של צ'כוב

- ייצוג האישה בקולנוע

- הערבים וזכרון השואה הישראלי

- אלמנטים משפטיים בסרט "לארי פלינט, האיש והסקנדל".

- סטנלי קובריק כאוטר לפי התאוריה של פיטר וולאן.

- ערכים, הקרבה ומיתוסים בסרטי נעורים בישראל

- ניתוח הסרט "שחור"

- ניתוח ענפי (תרגיל)

- "דבר אליה" של אלמודובר

- גישות בימוי ומשחק

- מועדון ארוחת הבוקר

- פריסת מבני התאטרון בעיר המודרנית ומערכת היחסים בין העיר לתאטרון

- סאות'פארק

- ניתוח דמותן של נשים עיתונאיות בראי הקולנוע

- הקרנת הסרט בעל זבוב ודיון בו (תרגיל)

- הרגישות החדשה

- זהות וזיכרון בקולנוע הפלסטיני

- הקשר שבין דת ונשים בקולנוע

- ניצולי השואה בראי הקולנוע הישראלי

- הטקסט הקולנועי הפוסט מודרני כזירת משא ומתן על זהות נשית

- איה- אוטוביוגרפיה דמיונית

- ניתוח טקסטים חזותיים

- בלייד ראנר כמעביר תעמולה שמרנית

- השיגעון באדי קינג

- משמעות החיים בסרט "חדשות הספנות" וההקשר האקזיסטנציאליסטי.

- ניתוח הסרט שטח הפקר

- "שחור"

- ניתוח אלמנטים גלויים וסמויים בשני סרטים העוסקים בסמים

- "תוף הפח" (ג. גראס, 59 ) הספר ועיבודו הקולנועי (וו. שלנדורף, 78 )

- ניתוח סוציולינגוויסטי של הסרט הצרפתי "כאוס"

- המופע של טרומן

- וודי אלן - ייצוג הנשים שאיתו (תרגיל) .

- מבט ממדעי החברה על הסרט מועדון קרב

- "ויהי אור"

- "יומן" \ דוד פרלוב

- ATOMIC COCKTAIL

- ההיסטוריה הפוסטמודרנית החדשה בקולנוע

- הרגישות החדשה בקולנוע הישראלי כפי שבאה לידי ביטוי בסרטיו של אורי זוהר.

- תרומתו של גודאר להתפתחות הגל החדש בצרפת

- אביר על סוס לבן - ייצוג של שינוי פרטי וציבורי באמצעות ניתוח הסרט "הבחור של שולי" מאת דורית רביניאן.


עבודות [201–300] מתוך 493