היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאוריית האוטר לפי סרטיו של טים ברטון

עבודה מס' 070194

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח "המספריים של אדוארד" וסרטים נוספים.

1,313 מילים ,2 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אתמקד בסרט המספריים של אדוארד(Edward Scissorhans,1990) שבוים ע"י טים ברטון ובסרטים נוספים פרי יצירתו של ברטון על מנת לאבחן את המבנה של סרטיו ואחקור את גישתו של הבמאי בסרט הזה כבמאי אוטר שאת יצירותיו ניתן לזהות ע"פ טביעת אצבע ייחודית לו. אתייחס למאמרו של פיטר וולן (Wollen, Peter) תיאורית האוטר (. "From Sign and Meaning in the Cinema - The Auteur Theory.") ומאמר נוסף העוסק בברטון וסרטיו מהאתר Senses of cinema. בנוסף לכך כדי להוכיח את טענותיי אוסיף ואשתמש בסרטים נוספים פרי יצירתו של ברטון כמו "סיפורי דגים" (2003,Big fish) "צ'רלי בממלכת השוקולד"(2005,Charlie and the Chocolate Factory), סרטון קצר בשם "וינסנט" Vincent, 1982)) ו-"ביטלג'וס" Beetlejuice ,1987))

קטע מהעבודה:

אוטר הוא מונח שהתפתח בימים שאחרי מלחמת העולם השנייה כאשר המחסום שהוטל על אירופה הוסר ולאירופה הגיעו סרטים מהוליווד ,פעמים רבות של אותו במאי ברציפות. הראשון שביסס את מונח האוטר הוא אלכסנדר אוסטרוק שהיה מבקר קולנוע צרפתי במגזין "קאמרה סטילו" -מצלמה עט בצרפתית . אוטר-הוא יוצר שחותם טביעת אצבע ביצירותיו לפי טביעת אצבע זו ניתן לאורך כל יצירותיו לזהות שאלו שייכות לו. מעבר להותרת חותם ויזואלי ,אוטר מכניס מוטיבים משמעויות וערכים עמוקים יותר בכל סרטיו לדוגמא כפי שמציין וולן במאמרו בהשוואתו שני במאים גדולים בתקופתו.

תגים:

אוטר · טים ברטון · וולן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאוריית האוטר לפי סרטיו של טים ברטון", סמינריון אודות "תיאוריית האוטר לפי סרטיו של טים ברטון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.